E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 17 sep 2008 #2 hmm da's in de buurt.. mss datk ff langs kom kijke
J JackM83 Post best veel 18 sep 2008 #5 Was ook mijn bedoeling er heen te gaan , dit onder voorbehoud. Auto moet voor de keuring , en wil wel met goedgekeurde auto die kant op .
Was ook mijn bedoeling er heen te gaan , dit onder voorbehoud. Auto moet voor de keuring , en wil wel met goedgekeurde auto die kant op .
F Fearless Forumbewoner 18 sep 2008 #6 Kom je toch ff bij mij langs jacko ff afspraakje maken in Elburg. (want werk niet meer in Zwolle ey)
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 27 sep 2008 #9 oke, wij komen dus met een auto of 7 Manta; E30 mtechII; Caddy; MK1 Cabrio; Golf4; Corrado; Ibiza; :afro
oke, wij komen dus met een auto of 7 Manta; E30 mtechII; Caddy; MK1 Cabrio; Golf4; Corrado; Ibiza; :afro
G g-astraa Komt hier geregeld 27 sep 2008 #10 wij van o.p.n. komen ok met 5 auto's:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
O omega-two Lid 27 sep 2008 #11 origineel gepost door g-astraa wij van o.p.n. komen ok met 5 auto's:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup ik tel er al 6 hoor :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
origineel gepost door g-astraa wij van o.p.n. komen ok met 5 auto's:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup ik tel er al 6 hoor :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
N nova.... Forumbewoner 28 sep 2008 #12 was een leuke middag heb weer genoeg bekende gezien... zaten mooi auto s tussen,maja ieder zijn smaak:sleeping
was een leuke middag heb weer genoeg bekende gezien... zaten mooi auto s tussen,maja ieder zijn smaak:sleeping
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 29 sep 2008 #13 origineel gepost door Emiel-Manta oke, wij komen dus met een auto of 7 Manta; E30 mtechII; Caddy; MK1 Cabrio; Golf4; Corrado; Ibiza; :afro hmm we waren er allemaal bij, alleen m'n manta liet 't opt laatste moment afweten.. is inmiddels al wel weer aan de praat geholpen.. maar hij heeft er jammer genoeg niet tussen gestaan.. :thumbdown was verder een leuke dag! :thumbup
origineel gepost door Emiel-Manta oke, wij komen dus met een auto of 7 Manta; E30 mtechII; Caddy; MK1 Cabrio; Golf4; Corrado; Ibiza; :afro hmm we waren er allemaal bij, alleen m'n manta liet 't opt laatste moment afweten.. is inmiddels al wel weer aan de praat geholpen.. maar hij heeft er jammer genoeg niet tussen gestaan.. :thumbdown was verder een leuke dag! :thumbup
A astra-99 dti Komt weleens kijken 29 sep 2008 #15 en gelukkig zijn alle tassen weer gevonden :jerry he nova
N nova.... Forumbewoner 30 sep 2008 #16 origineel gepost door astra-99 dti en gelukkig zijn alle tassen weer gevonden :jerry he nova idd ja wat was ze over de zeik zeg Hahaha
origineel gepost door astra-99 dti en gelukkig zijn alle tassen weer gevonden :jerry he nova idd ja wat was ze over de zeik zeg Hahaha
N nova.... Forumbewoner 30 sep 2008 #17 Gevonden 233 foto s LINK http://www.mijnalbum.nl/Album=HEOHREHA