trekker opvoeren

Leuk speelgoed...

Vooral als 16jarige met zo'n ding naar school, langs al die petjes sjappies met hun golfjes :thumbup :jerry

@astraTD wrote:Leuk speelgoed...

Vooral als 16jarige met zo'n ding naar school, langs al die petjes sjappies met hun golfjes :thumbup :jerry

dat laatste is wel zo verschrikkelijk. da was in `99 / 00 zo verschrikkelijk erg.. petjes op de kop.. scheef in de g*lf zitten.. en boenke boenke uut de speakers

:swear

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

maar een trekker opvoeren.. das wel leuk! hahah vermogen zat zo`n blok, je moet het er enkel goed uit krijgen :D

Ken er genoeg wat nog zo rijden met golfjes en vergeet niet stoelletje helemaal omlaag gedraaid en rug leuning dat ze bijna in een tandartsstoel liggen :puke

En laat staan dat rijgedrag wat ze dan tonen :sleeping

Dan zou ik me nog liever in een 45km autootje zitten in plaats bij zo'n knaap. :jerry

tja.. als ik nog zo`n zeldzaamheid zie.. en ik moest me aanpassen.. dan maar een bmw, hè @ Thijsje :P

Die "boomklevers" aka g*lf jeugt rijden bijna allemaal dieseltjes. Dat vind ik nogsteets geen race wagentjes.

Oohja je herkent ze ook altijd aan de vuilniszakken die ze dragen met een bondkraag.

Die wat diesel rijden zijn meestal de runnertjes.....

Maar genoeg met de gti's of noem je dat wat ze altijd zo leuk uit spreken vr6?? vroemvroem :???: :sleeping :jerry :jerry

hm... niks geen last van zukke `gure`types...

hoogstwaarschijnlijk doordat de g*lf hier ook zogoed als uitgestorven is... althans de types 2 3 en 4

@astraTD wrote:Hier stikt het er van sinds de wietpas :puke Misselijk volk..

Hier is gelukkig de wietpas pleite :puke

meer als geldklopperij was het niet

en het tegenovergestelde is bereikt wat ze wilden, meer handel op straat

gewoon helemaal legaliseren :thumb

Klopt hier rijd er zelfs drugs brommer , brommer rijd serieus 24u perdag word af gewisseld door 3 personen.. brommer rijd geen lul verhaal 1000km per week alleen van a naar b.

Politie doet net niks :puke

Terug
Naar boven