S Spijkcity Komt hier geregeld 2 mei 2010 #1 Maatje van me wil in zijn Astra G een c20LET gaan bouwen.Heeft die al in zijn GSi zitten. Iemand tips of is er iemand hier die het ook heeft
Maatje van me wil in zijn Astra G een c20LET gaan bouwen.Heeft die al in zijn GSi zitten. Iemand tips of is er iemand hier die het ook heeft
O OPC Turbo Komt hier geregeld 2 mei 2010 #2 Weet waar je aan begint maar ik neem aan dat hij daar wel over nagedacht heeft...
A Alert38 Lid 2 mei 2010 #3 FF aan Frank Janssen vragen? Hij heeft er al eentje omgebouwd van iemand op dit forum.. Ps,wel van diesel na Z20LET dacht k..
FF aan Frank Janssen vragen? Hij heeft er al eentje omgebouwd van iemand op dit forum.. Ps,wel van diesel na Z20LET dacht k..
S Spijkcity Komt hier geregeld 2 mei 2010 #5 Originally posted by Nick-GSI c20let heeft compleet andere motorsteunen begrijp ik ja,er moet wel meer aangepast worden
Originally posted by Nick-GSI c20let heeft compleet andere motorsteunen begrijp ik ja,er moet wel meer aangepast worden
M mayhem Hoort bij de inboedel 3 mei 2010 #6 engeland kijken. zover ik weet zit je zowiezo met een steun tussen je distririem.