Tikkende zetels

Grenswachter

Post weinig
Hallo,

Heb een Astra J waar de voorste zetels tikkende geluid geven telkens ik een bocht maak.

Alsof ze los staan, maar ze staan wel degelijk vast aan het koetswerk.

Het lijkt net of je telkens een tikje verschuif en weer terug na een bocht.

Nog iemand daar last mee gehad? :hmmz

@harms wrote:Klopt, had al zo een vermoeden....

Vind toch niet zo direct een topic over op de site vanautoweek.[/quote]

kijk maar eens op. http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,3981658,page=82" onclick="window.open(this.href);return false;

ff lezen en bladeren dan zie je veel verhalen over dit probleem

tevens via google kan je wat vinden ook op de belgische sites zijn er mensen met dit probleem

mijn bijrijders stoel heeft het ook nog een klein beetje dus bij mijn eerste beurt geef ik dit ook weer aan

bij de bestuurders stoel is het weg[/quote]

En wat doen ze dan om dit probleem op te lossen?

@harms wrote:Klopt, had al zo een vermoeden....

kijk maar eens op. http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,3981658,page=82" onclick="window.open(this.href);return false;

tevens via google kan je wat vinden ook op de belgische sites zijn er mensen met dit probleem

mijn bijrijders stoel heeft het ook nog een klein beetje dus bij mijn eerste beurt geef ik dit ook weer aan

bij de bestuurders stoel is het weg[/quote]

En wat doen ze dan om dit probleem op te lossen?

Klopt, had al zo een vermoeden....[/quote]

bij de bestuurders stoel is het weg

Klopt, had al zo een vermoeden....[/quote]

bij de bestuurders stoel is het weg

naar de dealer teruggaan er zou inmiddels modificatie setje zijn die het probleem verhelpt

bij mij hebben ze er een nieuw frame ingezet

naar de dealer teruggaan er zou inmiddels modificatie setje zijn die het probleem verhelpt

@harms wrote:naar de dealer teruggaan er zou inmiddels modificatie setje zijn die het probleem verhelpt

ok, ik bel maandag, dank voor reactie!

@harms wrote:naar de dealer teruggaan er zou inmiddels modificatie setje zijn die het probleem verhelpt

ok, ik bel maandag, dank voor reactie!

@harms wrote:zoek maar eens via autoweek site op hun forum en dan opel astra

daar zijn heel veel mensen die het probleem hebben en hadden

wat jou dealer zegt is een onzin verhaal het is een bekend probleem,en bij opel nederland is het bekend! dus jouw dealer zou misschien de moeite moeten nemen en dit even netjes uitzoeken!

Klopt, had al zo een vermoeden....

@harms wrote:zoek maar eens via autoweek site op hun forum en dan opel astra

daar zijn heel veel mensen die het probleem hebben en hadden

wat jou dealer zegt is een onzin verhaal het is een bekend probleem,en bij opel nederland is het bekend! dus jouw dealer zou misschien de moeite moeten nemen en dit even netjes uitzoeken!

Klopt, had al zo een vermoeden....

Ben net terug. Het was op moment veel te druk... Heb probleem uitgelegd en ze hebben het alvast opgeschreven.

Volgende week bellen voor afspraak!

Maar ze kenden het probleem NIET zeiden ze.

Maar goed, hij is nog in garantie en ze bekijken het maar :D

Voor de rest vind ik ook niks op het net daarover, hmm

Ben net terug. Het was op moment veel te druk... Heb probleem uitgelegd en ze hebben het alvast opgeschreven.

Volgende week bellen voor afspraak!

Maar ze kenden het probleem NIET zeiden ze.

Maar goed, hij is nog in garantie en ze bekijken het maar :D

Voor de rest vind ik ook niks op het net daarover, hmm

Geld dat ook voor 13 jaar oude g's??? ;) :-P Die van mij maakt ook geluidjes als ik over hobbels rijdt.

Terug
Naar boven