Tijd boordcomputer instellen

Hallo,

Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Opel Astra uit 2005. In de Opel zit een navigatiesysteem gebouwd. Hoewel de stuurbediening wel in combinatie met de navigatie werkt, kan ik de tijd en datum op de boordcomputer niet instellen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

moet gewoon handmatig in te stellen zijn heb je misschien foto van de navigatie systeem die erin zit

heb zelf ook een andere radio erin gezet maar kan de tijd en datum gewoon via de radio instellen :jerry

http://s1027.photobucket.com/user/youril124/media/IMG_3846_zpsecij1xc0.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

IMG_3846_zpsecij1xc0.jpg.html

Hier foto embedded.

Navigatie die er in zit is niet origineel. Met de radio op FM zetten krijg je niet de goede tijd/datum.

Met die moet het ook kunnen, wel is een filmpje van gezien op settings drukken en dan bc 10sec vast houden dacht ik.

Anders met de tech-2 of op-com op tijd laten zetten.

Edit:
" onclick="window.open(this.href);return false;

met deze moet het idd ook kunnen ik heb hem namelijk ook :jerry

je moet even na menu gaan als het goed is 2de van recht (of de eerste 1van de 2) dan na bc setting en dan kan je het instellen

zou het morgen even voor je nakijken en zou dan ff opschrijven na welke menu's je precies moet gaan ;)

weet niet of je toevallig in de buurt woont van utrecht want dan mag je ook evt wel even langs komen en wil ik je wel even helpen ermee

ik laat het je morgen weten

Terug
Naar boven