D djuricic Komt weleens kijken 3 mrt 2010 #1 ik heb een vraagje.. weten jullie toevallig waar ik een thermostaat met 2 sensoren kan kopen?? ik heb bij van Heck (hbase) gekeken en die heeft het niet.. ik hoor het graag van jullie
ik heb een vraagje.. weten jullie toevallig waar ik een thermostaat met 2 sensoren kan kopen?? ik heb bij van Heck (hbase) gekeken en die heeft het niet.. ik hoor het graag van jullie
S sw_reijnders Forumbewoner 3 mrt 2010 #4 de tweede sensor is maar een heel klein dingetje . . . die staat denk daar niet op beeld. bij brezan moeten ze die gewoon hebben hoor.
de tweede sensor is maar een heel klein dingetje . . . die staat denk daar niet op beeld. bij brezan moeten ze die gewoon hebben hoor.
D djuricic Komt weleens kijken 3 mrt 2010 #5 ik heb het nagevraagd bij Van Heck is makkelijker omdat ik daar werk..
wim-v6 Forumbewoner 4 mrt 2010 #7 wel de nummers van een originele hierzo: Behr: 2:2 / 1.194 / 914 GM: 90 536 501 Willem
A arjontje Forumbewoner 13 apr 2012 #10 1 met de twee punts stekkeris voor de ecu de andere is voor je temp meter op je dash.