Tekening armsteun zafira

Hallo ik had een vraag ik heb een zafira a uit 2001 1.6.

En wil graag een armsteun hebben dus even na gevraagt en op de sloop zijden ze ja kun je er zo in bouwen dus armsteun via marktplaats gekocht maar heb nu het idee dat die niet compleet is.

Heeft iemand een tekening of foto's van een armsteun kan zo niks vinden.

Vr gr robert
vth8hc9qcoipamznqszqpv36vroyvauh.jpg
4eh6spmt1b6itwy9ir639krvkc2347uz.jpg

[quote quote=18354758]Hallo ik had een vraag ik heb een zafira a uit 2001 1.6. En wil graag[quote quote=18354758]Hallo ik had een vraag ik heb een zafira a uit 2001 1.6. En wil graag een armsteun hebben dus even na gevraagt en op de sloop zijden ze ja kun je er zo in bouwen dus armsteun via marktplaats gekocht maar heb nu het idee dat die niet compleet is. Heeft iemand een tekening of foto’s van een armsteun kan zo niks vinden. Vr gr robert

zafira A

http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/148/2510/25697/ zafira B

[/quote][/quote]

Hallo.

Bedankt voor de tekening.

Zonet zien moet je dus wel meer hebben dan wat ik heb weet jij/iemand of je die onderdelen los kunt bestellen.

Gr

Goedemiddag ik heb een opel zafira bouwjaar 2001 maar me armleuning die is kapot of te wel de bevestiging voor het om hoog en omlaag en waar kan ik zo'n onderdeel bestellen en wie weet hoe het heet staat ook bij de foto de onderdelen armleuning is nog in goede staat gaat alleen om de onderdelen heb al op marktplaats gekeken maar staan er niet goede op ik hoor het graag
<li style="text-align: center;">Met vriendelijke groeten M.Meijer

Terug
Naar boven