Stuurairbag vervangen

kadettsr

Post vaak
Mensen,

Ik erger me al een poosje aan het kapotte claxonknopje van mijn tigra

Nu heb een corsa b airbag op de kop weten te tikken met regeleenheid.

Wat is het verstandigste?

Gewoon de huidige airbag eruit en de andere erin zonder de regeleenheid te vervangen?

Dus de huidige die er nu in zit, laten zitten?

Wat betreft het vervangen, snap ik dat ff de accupolen los moet gooien en 10 minuten moet laten staan.

Verder is dat middenstuk er gewoon in 1x uit te klikken of zit deze nog ergens vast met schroeven?

Alvast bedankt!

Ik weet het niet maar weet dit wel

Wat een luxe probleem ;)

Ik erger me nog steeds aan mijn kapot knopje

Ook ergere ik mij nog steeds als ik terug denk aan de dag dat ik bij Opel eens ben gaan vragen wat een nieuwe stuurkap kost (bijna 100 euro!)......de afzetters

Ook erger ik mij nog steeds aan de dag dat ik naar de sloper ging. Die verkocht geen losse kapjes. Hij verkocht liever hele sturen, met bag en al.....voor 100 euro

Ik ben er nog steeds :fy1 van

Ik weet het niet maar weet dit wel

Wat een luxe probleem ;)

Ik erger me nog steeds aan mijn kapot knopje

Ook ergere ik mij nog steeds als ik terug denk aan de dag dat ik bij Opel eens ben gaan vragen wat een nieuwe stuurkap kost (bijna 100 euro!)......de afzetters

Ook erger ik mij nog steeds aan de dag dat ik naar de sloper ging. Die verkocht geen losse kapjes. Hij verkocht liever hele sturen, met bag en al.....voor 100 euro

Ik ben er nog steeds :fy1 van

midden stuk zit geschroeft met torx schroeven bereik baar via de achterzijde van het stuur

2 gaatjes!

midden stuk zit geschroeft met torx schroeven bereik baar via de achterzijde van het stuur

2 gaatjes!

Terug
Naar boven