BlitzKicker
Komt weleens kijken
Mooi! Bedankt voor de pics mensen!. Zo kom ik er wel. Als de verhoudingen van de stickers onderling mooi strak zijn, dan ziet er allemaal straks strak uit!
Alleen de GSi op de voorbumper weet ik niet te plaatsen. Als ik de knik in het midden van de voorbumper neem en het uitmeet naar de zijkant.. en daar precies het midden van pak?
Alleen de GSi op de voorbumper weet ik niet te plaatsen. Als ik de knik in het midden van de voorbumper neem en het uitmeet naar de zijkant.. en daar precies het midden van pak?