Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja blanke lak erover is zeker wat ik graag wil... Of mengen kan geloof ik ook? Heb ik wel eens gelezen dat dat ook goed helpt tegen 'verkrijten' in elk geval...
De rode unilak verkrijt inderdaad..
Als je deze proper behandeld met de juiste middelen kan je de auto +- een half jaar tot een jaar rood houden voordat ie weer roze word!
Een rode auto met een blanke lak laag erover blijft jaren lang rood!
maar als deze eenmaal begint te verkrijten krijg je het niet meer rood aangezien je dan de blanke laklaag poetst!
Ja blanke lak erover is zeker wat ik graag wil... Of mengen kan geloof ik ook? Heb ik wel eens gelezen dat dat ook goed helpt tegen 'verkrijten' in elk geval...
De rode unilak verkrijt inderdaad..
Als je deze proper behandeld met de juiste middelen kan je de auto +- een half jaar tot een jaar rood houden voordat ie weer roze word!
Een rode auto met een blanke lak laag erover blijft jaren lang rood!
maar als deze eenmaal begint te verkrijten krijg je het niet meer rood aangezien je dan de blanke laklaag poetst!