T Tim GSI Komt weleens kijken 29 aug 2009 #1 Hallo, Heeft iemand spacers te koop liggen voor Rh Cup velgen... Het liefst 25 a 30 mm! En met lange bouten (En ja dit staat ook al in het Te Koop Gevraagd) Graag zsm reactie!!! Gr Tim
Hallo, Heeft iemand spacers te koop liggen voor Rh Cup velgen... Het liefst 25 a 30 mm! En met lange bouten (En ja dit staat ook al in het Te Koop Gevraagd) Graag zsm reactie!!! Gr Tim
S suqra Komt weleens kijken 29 aug 2009 #2 heb je al lange bouten dan? anders zou ik er dat ook maar meteen bij zetten.
T Tim GSI Komt weleens kijken 29 aug 2009 #3 origineel gepost door suqra heb je al lange bouten dan? anders zou ik er dat ook maar meteen bij zetten. Aangepast mede brabander
origineel gepost door suqra heb je al lange bouten dan? anders zou ik er dat ook maar meteen bij zetten. Aangepast mede brabander
D Dennis-Corsa-B Loopt hier de deur plat 29 aug 2009 #5 bestellen of laten maken :hmmz ik heb mijn spoorverbreders laten maken van 4x100 naar 5x130 toendertijd voor me porsche velgen die waren 28mm gloof ik
bestellen of laten maken :hmmz ik heb mijn spoorverbreders laten maken van 4x100 naar 5x130 toendertijd voor me porsche velgen die waren 28mm gloof ik
T Tim GSI Komt weleens kijken 29 aug 2009 #6 origineel gepost door Dennis-Corsa-B bestellen of laten maken :hmmz ik heb mijn spoorverbreders laten maken van 4x100 naar 5x130 toendertijd voor me porsche velgen die waren 28mm gloof ik Oke, weet je misschien waar ik ze kan bestellen (Goed merk) en ik wil wil adapters die je eerst op je naaf monteerd en dan je velg erop Alvast bedankt
origineel gepost door Dennis-Corsa-B bestellen of laten maken :hmmz ik heb mijn spoorverbreders laten maken van 4x100 naar 5x130 toendertijd voor me porsche velgen die waren 28mm gloof ik Oke, weet je misschien waar ik ze kan bestellen (Goed merk) en ik wil wil adapters die je eerst op je naaf monteerd en dan je velg erop Alvast bedankt
D Dennis-Corsa-B Loopt hier de deur plat 29 aug 2009 #7 denk autostyle en rieger heeft ze ook wel ik heb die van mijn in hellevoet laten maken bij http://www.velgen.nl/index.php
denk autostyle en rieger heeft ze ook wel ik heb die van mijn in hellevoet laten maken bij http://www.velgen.nl/index.php
T Tim GSI Komt weleens kijken 30 aug 2009 #9 origineel gepost door dionsastra Heb er nog 4 van 20mm zijn 1 keer gebruikt voor mijn artec (rh) Dan neem ik deze van jou over! U2u me jou nummer dan neem ik zsm contact met je op! Gr tim
origineel gepost door dionsastra Heb er nog 4 van 20mm zijn 1 keer gebruikt voor mijn artec (rh) Dan neem ik deze van jou over! U2u me jou nummer dan neem ik zsm contact met je op! Gr tim
T Tim GSI Komt weleens kijken 30 aug 2009 #10 origineel gepost door dionsastra Heb er nog 4 van 20mm zijn 1 keer gebruikt voor mijn artec (rh) Dan neem ik deze van jou over! U2u me jou nummer dan neem ik zsm contact met je op! Gr tim
origineel gepost door dionsastra Heb er nog 4 van 20mm zijn 1 keer gebruikt voor mijn artec (rh) Dan neem ik deze van jou over! U2u me jou nummer dan neem ik zsm contact met je op! Gr tim