snelheidsmeter van mijn agila doet raar

Ik heb t probleem met mijn snelheidsmeter.

Stel je voor dat je in de stad 50 km/h rijd .. dan geeft de snelheidsmeter hooguit 20 km/h aan .. stel dat ik 100 of harder ga dan komt hij niet boven de 40 km/h uit .

We hebben de snelheid sensor al vervangen en n olie lekkage al vervangen .. Das t probleem niet .. nu hoor ik verschillende dingen .. de pulsen zouden niet goed zijn ( geen idee waar die zitten. ) en t klokje zou kapot zijn.

Heeft iemand een idee? Ik probeer zelfs dingen uit met informatie hoe iets moet ! Bedankt alvast

Ook bij een Agila-A??

De Agila-A heeft een pulseversterker

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

@liviu2004 wrote:Kijk met opcom wat signaal teller heeft. Snelheid is een CAN-BUS bericht.

Wat is dat voor iets ? Hij is 3x uitgelezen en 1x met n soort tablet .. waarbij de auto schuin kwam te staan er gas gegeven werd en uiteindelijk geen reactieop zn scherm terug kreeg

De pulseversterker (oranje relais in de motorruimte relaisbox) wil wel eens kapot, evenals de teller zelf.

@wim-v6 wrote:De pulseversterker (oranje relais in de motorruimte relaisbox) wil wel eens kapot, evenals de teller zelf.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini hoe kun je dat testen ? Kun je me meer uitleggen daarover

@wim-v6 wrote:Ook bij een Agila-A??

De Agila-A heeft een pulseversterker

precies, niet bij Agila A.

Terug
Naar boven