wim-v6 Forumbewoner 25 jul 2010 #2 :jerry heb der wel een, maar zit een Combo X16XE met powerbox en Spagettie aan vast.. :jerry Let wel op, er zijn 2 typen electrische sensoren.. een Mechanisch aangedreven (met tandwieltje), en een Pulse gever sensor (zonder wieltje).. Willem
:jerry heb der wel een, maar zit een Combo X16XE met powerbox en Spagettie aan vast.. :jerry Let wel op, er zijn 2 typen electrische sensoren.. een Mechanisch aangedreven (met tandwieltje), en een Pulse gever sensor (zonder wieltje).. Willem