origineel gepost door wim-v6
Tja, Hier rijd ook nog een Enkele astra-G met Aftermarket Xenon.
Je zou haast zeggen dat ze de bouwlampen bij Heijmans vandaan hebben die erin zitten...
Echt iri.
Laat ik nou een van die VELE weggebruikers zijn die niet meer Seint naar Verblindende aftermarket Xenon.
Dat petjesvolk wat daarmee rijdt let daar niet eens op, namelijk, staan ze je Scheel an te kijken in hun tupperware bakkie (geld ook voor Astra-H, Golf 4 en 5 overigens, die verblinden ook als de ziekten met aftermarket Xenon in orig lamp).
het beste is te kiezen voor imitatie originele Xenon koplampen
Deze hebbe dan ook de DC codering, en hierin kan H7 geplaatst worden dacht ik zo.
Willem
ik heb een bericht geplaatst in een ander topic waar ik heb gevraagd waar je de imitatie xenon koplampen kunt krijgen waar mijn H7 xenon in past.
dus dan bedoel ik een website waar ik ze meteen kan bestellen. beetje vreemd waarom ik er toen geen antwoord op kon krijgen.
ik kijk er niemand persoonlijk op aan maar irriteer me er wel dood aan.
en dan nog iets, hoe sluit je die lampen in vredes naam aan. er moet speciale bekabeling bij heb ik begrepen of zit dit erbij?
ik had namelijk bijna zo'n set gekocht, maar ik kreeg mijn h7 pitten er niet in. en de aansluitingen van de koplamp kwamen totaal niet overeen met in mijn auto. volgens mij miste bij deze koplampen de multistekkers, klopt dit?
zou mooi zijn als ik er nu wel een antwoord op kon krijgen, wil graag die lampen in me auto kopen want lijkt 100 keer mooier dan wat ik nu heb.