Je zou er aan kunnen denken, om je rad te laten repareren. Dan vervangt men alles tussen de boven- en onderkant, het filigraan zogezegd. Dat is goedkoper dan een nieuwe rad, die kosten rond de 300 Euries. Rob (Opel4ever) heeft ze op z'n sirte staan. Anders op zoek naar een 2de hands, maar dan moet je zeker weten dat tie goed is.
Je kan er ook zo'n middeltje als stopleak van Wynn's in gooien, maar dat werkt maar tijdelijk, en alleen maar bij kleine lekkages en bovendien vervuilt het je keolsysteem inwendig.