wim-v6 Forumbewoner 23 nov 2009 #41 inderdaad een B2 kan net zo hard roesten als een B1, en op de zelfde plaatsen, daar is niks aan verbeterd. Willem
inderdaad een B2 kan net zo hard roesten als een B1, en op de zelfde plaatsen, daar is niks aan verbeterd. Willem
A arjontje Forumbewoner 23 nov 2009 #42 origineel gepost door wim-v6 inderdaad een B2 kan net zo hard roesten als een B1, en op de zelfde plaatsen, daar is niks aan verbeterd. Willem Ja daar weet ik alles van. Is verholpen overigens.
origineel gepost door wim-v6 inderdaad een B2 kan net zo hard roesten als een B1, en op de zelfde plaatsen, daar is niks aan verbeterd. Willem Ja daar weet ik alles van. Is verholpen overigens.
A arjontje Forumbewoner 23 nov 2009 #43 origineel gepost door wim-v6 inderdaad een B2 kan net zo hard roesten als een B1, en op de zelfde plaatsen, daar is niks aan verbeterd. Willem Ja daar weet ik alles van. Is verholpen overigens.
origineel gepost door wim-v6 inderdaad een B2 kan net zo hard roesten als een B1, en op de zelfde plaatsen, daar is niks aan verbeterd. Willem Ja daar weet ik alles van. Is verholpen overigens.
wim-v6 Forumbewoner 23 nov 2009 #46 ook, en onderaan de deuren, en onderaan de wielranden, en bovenin in de dakgootjes, op het lijmoppervlak van de voorruit, etc etc Willem
ook, en onderaan de deuren, en onderaan de wielranden, en bovenin in de dakgootjes, op het lijmoppervlak van de voorruit, etc etc Willem
wim-v6 Forumbewoner 23 nov 2009 #47 ook, en onderaan de deuren, en onderaan de wielranden, en bovenin in de dakgootjes, op het lijmoppervlak van de voorruit, etc etc Willem
ook, en onderaan de deuren, en onderaan de wielranden, en bovenin in de dakgootjes, op het lijmoppervlak van de voorruit, etc etc Willem
O Oetloet Lid 24 nov 2009 #48 Is er nog een beetje en doe het zelf manier om het een beetje netjes op te knappen?
O Oetloet Lid 24 nov 2009 #49 Is er nog een beetje en doe het zelf manier om het een beetje netjes op te knappen?