F Fastsmoke Komt weleens kijken 13 jul 2011 #1 Hallo, Ik zak altijd een beetje scheef weg in mijn stoel. Nu ben ik erachter gekomen dat de rugleuning een beetje naar rechts wegloopt en dus scheef staat. Kan ik dit ook afstellen?
Hallo, Ik zak altijd een beetje scheef weg in mijn stoel. Nu ben ik erachter gekomen dat de rugleuning een beetje naar rechts wegloopt en dus scheef staat. Kan ik dit ook afstellen?
F Fearless Forumbewoner 13 jul 2011 #2 Dan is die waarschijnlijk op de las gebroken, dus dan moet de bekleding van de rugleuning los.
F Fearless Forumbewoner 13 jul 2011 #3 Dan is die waarschijnlijk op de las gebroken, dus dan moet de bekleding van de rugleuning los.
F Fastsmoke Komt weleens kijken 14 jul 2011 #4 Dat is geen goed nieuws. Weet je dit zeker?? De leuning zit niet los ofzo. Staat gewoon goed vast alleen een beetje scheef.
Dat is geen goed nieuws. Weet je dit zeker?? De leuning zit niet los ofzo. Staat gewoon goed vast alleen een beetje scheef.
F Fastsmoke Komt weleens kijken 14 jul 2011 #5 Dat is geen goed nieuws. Weet je dit zeker?? De leuning zit niet los ofzo. Staat gewoon goed vast alleen een beetje scheef.
Dat is geen goed nieuws. Weet je dit zeker?? De leuning zit niet los ofzo. Staat gewoon goed vast alleen een beetje scheef.
J Jan-Berend Lid 26 jul 2011 #6 Ik heb hem gekocht met zo'n kapotte las, die hebben ze dan weer gelast, maar dan wel scheef. Dus ik weet hoe het is.
Ik heb hem gekocht met zo'n kapotte las, die hebben ze dan weer gelast, maar dan wel scheef. Dus ik weet hoe het is.
J Jan-Berend Lid 26 jul 2011 #7 Ik heb hem gekocht met zo'n kapotte las, die hebben ze dan weer gelast, maar dan wel scheef. Dus ik weet hoe het is.
Ik heb hem gekocht met zo'n kapotte las, die hebben ze dan weer gelast, maar dan wel scheef. Dus ik weet hoe het is.
R RISL Forumbewoner 27 jul 2011 #8 Heb hetzelfde probleem. Is het gemakkelijk om de (leren) bekleding los te maken en dat weer netjes strak te krijgen bij het terugplaatsen?
Heb hetzelfde probleem. Is het gemakkelijk om de (leren) bekleding los te maken en dat weer netjes strak te krijgen bij het terugplaatsen?
R RISL Forumbewoner 27 jul 2011 #9 Heb hetzelfde probleem. Is het gemakkelijk om de (leren) bekleding los te maken en dat weer netjes strak te krijgen bij het terugplaatsen?
Heb hetzelfde probleem. Is het gemakkelijk om de (leren) bekleding los te maken en dat weer netjes strak te krijgen bij het terugplaatsen?