A astraTD Forumbewoner 4 nov 2011 #1 Wie kan mij precies vertellen waar ik de roetstop vindt bij de 1.7 TDS isuzu? Bedankt alvast.
A astraTD Forumbewoner 4 nov 2011 #6 @xladage wrote:Misschien helpt dit: viewtopic.php?f=75&t=89323 Bedankt, had ik al gezien die topic. Ik heb al gekeken met een zaklamp naar de dieselpomp en zou bijgod niet weten waar die zit aan de dieselpomp. Iemand die me de weg kan wijzen met een foto? of waar ik moet kijken?
@xladage wrote:Misschien helpt dit: viewtopic.php?f=75&t=89323 Bedankt, had ik al gezien die topic. Ik heb al gekeken met een zaklamp naar de dieselpomp en zou bijgod niet weten waar die zit aan de dieselpomp. Iemand die me de weg kan wijzen met een foto? of waar ik moet kijken?
A astraTD Forumbewoner 4 nov 2011 #7 @xladage wrote:Misschien helpt dit: viewtopic.php?f=75&t=89323 Bedankt, had ik al gezien die topic. Ik heb al gekeken met een zaklamp naar de dieselpomp en zou bijgod niet weten waar die zit aan de dieselpomp. Iemand die me de weg kan wijzen met een foto? of waar ik moet kijken?
@xladage wrote:Misschien helpt dit: viewtopic.php?f=75&t=89323 Bedankt, had ik al gezien die topic. Ik heb al gekeken met een zaklamp naar de dieselpomp en zou bijgod niet weten waar die zit aan de dieselpomp. Iemand die me de weg kan wijzen met een foto? of waar ik moet kijken?
wim-v6 Forumbewoner 6 nov 2011 #12 aan de niet disributie (versnellingsbakzijde) kant, hangt meestal een staaldraadje door de schroef heen (verstelblokkeering / verzegeling) Willem
aan de niet disributie (versnellingsbakzijde) kant, hangt meestal een staaldraadje door de schroef heen (verstelblokkeering / verzegeling) Willem
wim-v6 Forumbewoner 6 nov 2011 #13 aan de niet disributie (versnellingsbakzijde) kant, hangt meestal een staaldraadje door de schroef heen (verstelblokkeering / verzegeling) Willem
aan de niet disributie (versnellingsbakzijde) kant, hangt meestal een staaldraadje door de schroef heen (verstelblokkeering / verzegeling) Willem