B bafster Lid 2 nov 2009 #1 Ik moet een nieuwe richtingaanwijzer hebben voor mn vectra. nu kan ik die ook krijgen met cruise control maar kan ik dat zo aansluiten en werkt het dan ook? want alle kabelbomen zijn toch gelijk ?
Ik moet een nieuwe richtingaanwijzer hebben voor mn vectra. nu kan ik die ook krijgen met cruise control maar kan ik dat zo aansluiten en werkt het dan ook? want alle kabelbomen zijn toch gelijk ?
B bafster Lid 2 nov 2009 #2 sorry doe het voor het eerst! maar goed ik heb een opel vectra 16 16v van 1998 station en mn naam is bas
sorry doe het voor het eerst! maar goed ik heb een opel vectra 16 16v van 1998 station en mn naam is bas
S sw_reijnders Forumbewoner 2 nov 2009 #3 eej mart, zat er niet verschil tussen stuurhendels voor CC met E-gas en met Gaskabel? :hmmz oh en Bas . . . laat ff wat :kewlpics zien van de vec
eej mart, zat er niet verschil tussen stuurhendels voor CC met E-gas en met Gaskabel? :hmmz oh en Bas . . . laat ff wat :kewlpics zien van de vec
B bafster Lid 2 nov 2009 #4 Bedankt voor de info Ik heb onder mn stuurkap een stekker over en vanavond check ik ff of er ook eentje over heb bij de abs pomp staat nu voor de apk bij de garage Zal dan ook ff wat foto`s plaatsen thnx
Bedankt voor de info Ik heb onder mn stuurkap een stekker over en vanavond check ik ff of er ook eentje over heb bij de abs pomp staat nu voor de apk bij de garage Zal dan ook ff wat foto`s plaatsen thnx
wim-v6 Forumbewoner 2 nov 2009 #5 inderdaad, zal bijna zeker voorbereid zijn. Motor van de topic starter is een X16XEL met gaskabel dus Willem
inderdaad, zal bijna zeker voorbereid zijn. Motor van de topic starter is een X16XEL met gaskabel dus Willem