Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zit je nu alweer te zeuren over een reserve wielbak ja nog niks gevonden :hmmz
Het zit me niet mee geen reservewielbak kunnen vinden, te koud om in de garage bezig te gaan, ( vind ik persoonlijk) rijexamen uitgesteld door die ***sneeuw.
Dusja nieuwe poging dan maar he, bijna klaar met het laswerk trouwens.
Het zit me niet mee geen reservewielbak kunnen vinden, te koud om in de garage bezig te gaan, ( vind ik persoonlijk) rijexamen uitgesteld door die ***sneeuw.
heb misschien binnen kort weer een slopertje:thumbup:thumbup:thumbup
heb misschien binnen kort weer een slopertje:thumbup:thumbup:thumbup
die discussie is ook al een keer eerder gevoerd eddie
deze meneer wil niet anders had ie geen topic weer geopend precies:thumbup deze meneer is heel erg eigenwijs en wil een goede oplossing zonder te veel gedoe
zie hier div optie s voor bij komen zelfs van aanhangerspatbord vindt ik zelf mooie optie (ga ik zeker onthouden want denk dat dat ook voor b manta wel wil )
hou wel van creatieviteit
als je geen gedoe wilt zou ik iemand zoeken die hem voor je klaar maakt hoef je het zelf helemaal net meer te doen
of geen opknapper kopen
popke heb nog een harde staan wil wel inruilen denk ik
zie hier div optie s voor bij komen zelfs van aanhangerspatbord vindt ik zelf mooie optie (ga ik zeker onthouden want denk dat dat ook voor b manta wel wil )
hou wel van creatieviteit
als je geen gedoe wilt zou ik iemand zoeken die hem voor je klaar maakt hoef je het zelf helemaal net meer te doen
of geen opknapper kopen
popke heb nog een harde staan wil wel inruilen denk ik
:jerry:jerry ik las alles zelf was ook de bedoeling maar ik zoek gewoon een goede en harde die ik er zo in kan lassen.