Hey Spacejam,
Dan is er (ben ik bang voor je) iets niet goed gegaan met het programeren als hij nu op de intervalstand om de zoveel tijd wist.
Want wat klanderman al aan geeft is dat hij bij een stand omhoog een keer zal wissen,
En daarna zodra de sensor regen ziet op de voorruit.
Hoe harder het gaat regenen hoe vlugger hij zal gaan wissen.
En nee je heb geen andere ruitenwisserhendel nodig.
Zonder regensensor kun je de interval instellen door hem eerst op intervalstand te zetten en dan terug naar beneden de tijd die je nu wacht voordat je hem weer op intervalstand zet zal de tijd zijn van de interval.
Succes.