K kishennn Komt weleens kijken 2 apr 2011 #1 Beste leden, Ik heb een opel astra G 2001 5 deurs. Ik wil me achter raam en 2 achter zijramen laten blinderen met 5% tint. Weet iemand van hier mischien een goedkoop adressje waar ze het goed doen??
Beste leden, Ik heb een opel astra G 2001 5 deurs. Ik wil me achter raam en 2 achter zijramen laten blinderen met 5% tint. Weet iemand van hier mischien een goedkoop adressje waar ze het goed doen??
O OPCdriver Loopt hier de deur plat 2 apr 2011 #4 Vroegah deed van Leersum & Zn dit maar of dit nog steeds zo is? Zijn aardige lui dus even vragen zou ik zeggen. mailto:info@vanleersum.nl
Vroegah deed van Leersum & Zn dit maar of dit nog steeds zo is? Zijn aardige lui dus even vragen zou ik zeggen. mailto:info@vanleersum.nl
O OPCdriver Loopt hier de deur plat 2 apr 2011 #5 Vroegah deed van Leersum & Zn dit maar of dit nog steeds zo is? Zijn aardige lui dus even vragen zou ik zeggen. mailto:info@vanleersum.nl
Vroegah deed van Leersum & Zn dit maar of dit nog steeds zo is? Zijn aardige lui dus even vragen zou ik zeggen. mailto:info@vanleersum.nl
A AstraG5 Komt weleens kijken 3 apr 2011 #6 Ik weet wel een adresje. Ik heb het er ook laten doen. in totaal 5 ruiten (de gehele achterkant van een 5 deurs astra g) Kostte mij 200,-. Ziet er netjes uit en ze gebruiken goede folie van LLumar. Het bedrijf heet: ACE Automotive. Ik heb het in Leiden laten doen maar ze zitten ook in Den Haag. de site: www.ace-auto.eu Gr Frans
Ik weet wel een adresje. Ik heb het er ook laten doen. in totaal 5 ruiten (de gehele achterkant van een 5 deurs astra g) Kostte mij 200,-. Ziet er netjes uit en ze gebruiken goede folie van LLumar. Het bedrijf heet: ACE Automotive. Ik heb het in Leiden laten doen maar ze zitten ook in Den Haag. de site: www.ace-auto.eu Gr Frans
A AstraG5 Komt weleens kijken 3 apr 2011 #7 Ik weet wel een adresje. Ik heb het er ook laten doen. in totaal 5 ruiten (de gehele achterkant van een 5 deurs astra g) Kostte mij 200,-. Ziet er netjes uit en ze gebruiken goede folie van LLumar. Het bedrijf heet: ACE Automotive. Ik heb het in Leiden laten doen maar ze zitten ook in Den Haag. de site: www.ace-auto.eu Gr Frans
Ik weet wel een adresje. Ik heb het er ook laten doen. in totaal 5 ruiten (de gehele achterkant van een 5 deurs astra g) Kostte mij 200,-. Ziet er netjes uit en ze gebruiken goede folie van LLumar. Het bedrijf heet: ACE Automotive. Ik heb het in Leiden laten doen maar ze zitten ook in Den Haag. de site: www.ace-auto.eu Gr Frans