radio

ivartje

Loopt hier de deur plat
goedendag,

ik heb mijn frontje verloren gisteren in de albert heijn in kaatsheuvel :puke,deze radio is eerlijk waar zelfgekocht en al langere tijd in mijn bezit het gaat om een marquant mcr 1312 (en het is een fijne radio ondanks dat het marquant is) :jerry http://www.mediamarkt.nl/mcs/catent...m_channel=70&product_code=41088149?s2m_type=3" onclick="window.open(this.href);return false;

iemand mischien een idee waar ik zo een frontje op de kop kan tikke? was bij de saturn geweest en die konden het niet,mischien 1 van jullie hem liggen???

Mvg Ivar

Alvast bedankt!

is geregeld :thumbup marquant gebeld,frontje word opgestuurd €18,- inc verzendkosten

Mvg Ivar

is geregeld :thumbup marquant gebeld,frontje word opgestuurd €18,- inc verzendkosten

Mvg Ivar

heb nog een jvc liggen

met dvd en nog veel meer snufjes

ook nog een beeldschermpje er extra bij

heb nog een jvc liggen

met dvd en nog veel meer snufjes

ook nog een beeldschermpje er extra bij

Eerst eens bij de Appie informeren of het frontje eventueel door een eerlijke vinder aan het personeel is afgegeven.

Eerst eens bij de Appie informeren of het frontje eventueel door een eerlijke vinder aan het personeel is afgegeven.

en anders contact opnemen met marquant zelf.

als je hem zelf gekocht heb zul je ook de papieren ervan hebben neem ik aan.en zal het niet moeilijk zijn om via marquant een nieuw front te verkrijgen.

en anders contact opnemen met marquant zelf.

als je hem zelf gekocht heb zul je ook de papieren ervan hebben neem ik aan.en zal het niet moeilijk zijn om via marquant een nieuw front te verkrijgen.

Terug
Naar boven