Probleem ECS+Hill Assist Opel Movano B 2020.

Hallo iedereen,
Ik heb het volgende probleem.
Als mijn opel Movano B 2.3 180 pk bouwjaar 2020 een snelheid bereikt van 80 km/u komt er een storingsmelding Controleer ESC en controleer Hill assist.gelijkertijd houd de motor in tot de snelheid gezakt is tot 70 km/u.Daarbij komt ook dat het rode lampje van de start stop schakelaar gaat branden terwijl ik de schakelaar niet bedient hebt.Eens 70 km/u bereikt houd de motor niet meer in en kan er terug sneller gereden worden en gaan de meldingen weg.Als ik dan aan verkeerslichten terug optrek naar 80 km/u begint de storing terug opnieuw.
Wagen laten uitlezen in garage en diagnose zegt foutcode P1321(te veel pulsen op regelcircuit verstuiver 4).
Maar het rare is dat motor perfect draait op stationeer en hogere toerentallen.ik heb dan de weerstand gemeten van de can high en de can low aan de diagnose stekker en die geeft 120 ohm ipv 60 ohm.
Zou dit alles met elkaar kunnen verband hebben en kan er iemand mij ook zeggen waar de eindweerstanden van het can circuit zitten of heeft er iemand dit probleem al voor gehad?
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten.

Terug
Naar boven