M Makko Loopt hier de deur plat 18 mei 2010 #1 Wat doen jullie met de post van de loterijen? Nu is het weer Andre van Duin, vorige keer was het Ron Brandsteder en dan weer Caroline Tensen. Ik pleur ze meteen de prullebak in of...... ...zal ik alles opsparen over een jaar en ineens alles retour sturen?
Wat doen jullie met de post van de loterijen? Nu is het weer Andre van Duin, vorige keer was het Ron Brandsteder en dan weer Caroline Tensen. Ik pleur ze meteen de prullebak in of...... ...zal ik alles opsparen over een jaar en ineens alles retour sturen?
2 2slow Loopt hier de deur plat 18 mei 2010 #3 Stappenplan wat ik er mee doe: Uit de brieven bus trekken / of van mat oprapen. Loop van voordeur naar oudpapierbak. Daar deponeer ik hem in de beschikbare oudpapierdoos.
Stappenplan wat ik er mee doe: Uit de brieven bus trekken / of van mat oprapen. Loop van voordeur naar oudpapierbak. Daar deponeer ik hem in de beschikbare oudpapierdoos.
2 2slow Loopt hier de deur plat 18 mei 2010 #4 origineel gepost door 2e-c14nz Vergeet je het plastic plaatje voor je naam niet er tussen uit te scheuren? Mag niet bij het papier he :angel Schijt..... vergeten..
origineel gepost door 2e-c14nz Vergeet je het plastic plaatje voor je naam niet er tussen uit te scheuren? Mag niet bij het papier he :angel Schijt..... vergeten..
T theunm Loopt hier de deur plat 18 mei 2010 #5 loop al een poosje te dubben om met die onzin te stoppen. alleen zul je dan net zien dat de prijs wel in de straat of op je lot nr valt. ik denk dat als je het geld van alle loten op een spaar rekening zet. je over 20 tot 25 jaar meer hebt als een prijs in de loterij. alleen die kleine kas he ! theun
loop al een poosje te dubben om met die onzin te stoppen. alleen zul je dan net zien dat de prijs wel in de straat of op je lot nr valt. ik denk dat als je het geld van alle loten op een spaar rekening zet. je over 20 tot 25 jaar meer hebt als een prijs in de loterij. alleen die kleine kas he ! theun
D DEEF Komt hier geregeld 18 mei 2010 #6 ik streep mijn gegevens door met zwarte stift en zet dr retour afzender op.en hups terug in de bus......(of ie aankomt???zal wel niet...)
ik streep mijn gegevens door met zwarte stift en zet dr retour afzender op.en hups terug in de bus......(of ie aankomt???zal wel niet...)
O opelfreak Komt weleens kijken 18 mei 2010 #7 auto-forwardrule in mijn brievenbus: rechtsstreeks naar de blauwe bak
S stillekracht Komt hier geregeld 18 mei 2010 #8 Ik doe al 10 jaar niet mee, m.a.w. ik heb al 1200,-- gewonnen door niet mee te doen :hmmz