E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #21 kan ik die er gewoon aftrekken als ik hard trek dan? en komt dat zwarte stuk met die 2 inkepingen die op het witte stuk zit niet meet dan? Erwin
kan ik die er gewoon aftrekken als ik hard trek dan? en komt dat zwarte stuk met die 2 inkepingen die op het witte stuk zit niet meet dan? Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #22 edit* net even geprobeerd te trekken maar krijg het niet los. Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #23 edit* net even geprobeerd te trekken maar krijg het niet los. Erwin
S sw_reijnders Forumbewoner 5 nov 2010 #24 spuit er wat kruip olie tussen zet het zwarte tussen de bankschroef doek over de houten op en met een waterpomptang draaien dan komt tie los. maar het klopt, die dingen zitten KNIJTER vast
spuit er wat kruip olie tussen zet het zwarte tussen de bankschroef doek over de houten op en met een waterpomptang draaien dan komt tie los. maar het klopt, die dingen zitten KNIJTER vast
S sw_reijnders Forumbewoner 5 nov 2010 #25 spuit er wat kruip olie tussen zet het zwarte tussen de bankschroef doek over de houten op en met een waterpomptang draaien dan komt tie los. maar het klopt, die dingen zitten KNIJTER vast
spuit er wat kruip olie tussen zet het zwarte tussen de bankschroef doek over de houten op en met een waterpomptang draaien dan komt tie los. maar het klopt, die dingen zitten KNIJTER vast
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #26 origineel gepost door sw_reijnders maar het klopt, die dingen zitten KNIJTER vast Nog niks van gemerkt Erwin
origineel gepost door sw_reijnders maar het klopt, die dingen zitten KNIJTER vast Nog niks van gemerkt Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #27 origineel gepost door sw_reijnders maar het klopt, die dingen zitten KNIJTER vast Nog niks van gemerkt Erwin
origineel gepost door sw_reijnders maar het klopt, die dingen zitten KNIJTER vast Nog niks van gemerkt Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #30 ja dat is gelukt alleen toen ik hem draaide had ik 100.000 stukken pook?? hij spoot echt uit elkaar!:S dus deze keer wint de pook zal straks ff kijken of ik een andere kan vinden. Erwin
ja dat is gelukt alleen toen ik hem draaide had ik 100.000 stukken pook?? hij spoot echt uit elkaar!:S dus deze keer wint de pook zal straks ff kijken of ik een andere kan vinden. Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #31 ja dat is gelukt alleen toen ik hem draaide had ik 100.000 stukken pook?? hij spoot echt uit elkaar!:S dus deze keer wint de pook zal straks ff kijken of ik een andere kan vinden. Erwin
ja dat is gelukt alleen toen ik hem draaide had ik 100.000 stukken pook?? hij spoot echt uit elkaar!:S dus deze keer wint de pook zal straks ff kijken of ik een andere kan vinden. Erwin
wim-v6 Forumbewoner 5 nov 2010 #32 Je had m niet hoeven wisselen hoor.. De pook maakt opzich niet uit of ie een rubber randje of enkel een plastic bol heeft. Willem
Je had m niet hoeven wisselen hoor.. De pook maakt opzich niet uit of ie een rubber randje of enkel een plastic bol heeft. Willem
wim-v6 Forumbewoner 5 nov 2010 #33 Je had m niet hoeven wisselen hoor.. De pook maakt opzich niet uit of ie een rubber randje of enkel een plastic bol heeft. Willem
Je had m niet hoeven wisselen hoor.. De pook maakt opzich niet uit of ie een rubber randje of enkel een plastic bol heeft. Willem