B Bupke Komt weleens kijken 24 jun 2011 #1 Hee everybody Gisteren een fotoshoot gehad met mijn corsa a. Moet ze nog wat bewerken qua licht. Maar dit shot moest ik jullie alvast sturen. Van het opelforumstickertje. de rest volgt nog....
Hee everybody Gisteren een fotoshoot gehad met mijn corsa a. Moet ze nog wat bewerken qua licht. Maar dit shot moest ik jullie alvast sturen. Van het opelforumstickertje. de rest volgt nog....
B Bupke Komt weleens kijken 27 jun 2011 #2 Zoals ik jullie al had belooft volgen hier de rest van de foto's Ben benieuw wat jullie ervan vinden.
Zoals ik jullie al had belooft volgen hier de rest van de foto's Ben benieuw wat jullie ervan vinden.
B Bupke Komt weleens kijken 27 jun 2011 #3 Zoals ik jullie al had belooft volgen hier de rest van de foto's Ben benieuw wat jullie ervan vinden.
Zoals ik jullie al had belooft volgen hier de rest van de foto's Ben benieuw wat jullie ervan vinden.
N nova.... Forumbewoner 28 jun 2011 #10 Nice :thumb ... Alleen jammer dat de bumpers niet zijn mee gespoten anders zag die er nog mooier uit.
Nice :thumb ... Alleen jammer dat de bumpers niet zijn mee gespoten anders zag die er nog mooier uit.
N nova.... Forumbewoner 28 jun 2011 #11 Nice :thumb ... Alleen jammer dat de bumpers niet zijn mee gespoten anders zag die er nog mooier uit.
Nice :thumb ... Alleen jammer dat de bumpers niet zijn mee gespoten anders zag die er nog mooier uit.
B Bupke Komt weleens kijken 28 jun 2011 #12 Haha thanx guys. dankje voor je comments. Ja mijn bumpers komen aan de beurt als de rest ook gespoten word
Haha thanx guys. dankje voor je comments. Ja mijn bumpers komen aan de beurt als de rest ook gespoten word
B Bupke Komt weleens kijken 28 jun 2011 #13 Haha thanx guys. dankje voor je comments. Ja mijn bumpers komen aan de beurt als de rest ook gespoten word
Haha thanx guys. dankje voor je comments. Ja mijn bumpers komen aan de beurt als de rest ook gespoten word