het mooiste is alle dichtingen waar je bij kan en eventuele keerringen te vervangen als je er nog bij kan, met de motor eruit dus.
Distri inderdaad.
Als je dan toch de gasklep eraf hebt, controleer even of het gaatje (cartervent) al opgeboord is, anders iets groter boren.
Mocht er op de omega een olieafscheider op zitten, (zwart kastje op de slang die van beneden naar boven klepdeksel loopt), kan je deze beter verwijderen, gaat alleen maar vervuiling en problemen geven.
Willem