C corsaboy Hoort bij de inboedel 6 dec 2010 #2 hangt ervan af wat voor motor inzit. 13 inch past tot en met de x14xe motor remmen. bij een gsi is de minimale velgmaat 14 inch
hangt ervan af wat voor motor inzit. 13 inch past tot en met de x14xe motor remmen. bij een gsi is de minimale velgmaat 14 inch
C corsaboy Hoort bij de inboedel 6 dec 2010 #3 hangt ervan af wat voor motor inzit. 13 inch past tot en met de x14xe motor remmen. bij een gsi is de minimale velgmaat 14 inch
hangt ervan af wat voor motor inzit. 13 inch past tot en met de x14xe motor remmen. bij een gsi is de minimale velgmaat 14 inch
C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #4 origineel gepost door corsaboy hangt ervan af wat voor motor inzit. 13 inch past tot en met de x14xe motor remmen. bij een gsi is de minimale velgmaat 14 inch Ik heb een 1.4 SZ
origineel gepost door corsaboy hangt ervan af wat voor motor inzit. 13 inch past tot en met de x14xe motor remmen. bij een gsi is de minimale velgmaat 14 inch Ik heb een 1.4 SZ
C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #5 origineel gepost door corsaboy hangt ervan af wat voor motor inzit. 13 inch past tot en met de x14xe motor remmen. bij een gsi is de minimale velgmaat 14 inch Ik heb een 1.4 SZ
origineel gepost door corsaboy hangt ervan af wat voor motor inzit. 13 inch past tot en met de x14xe motor remmen. bij een gsi is de minimale velgmaat 14 inch Ik heb een 1.4 SZ
C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #8 origineel gepost door BlackSapphire wrm geen grotere velgen? omdat ik mijn 15' verkoop of ruil.En bij deze zijn ze al gereserveerd.Bedoeling is om mijn B'ke laag genoeg te krijgen.
origineel gepost door BlackSapphire wrm geen grotere velgen? omdat ik mijn 15' verkoop of ruil.En bij deze zijn ze al gereserveerd.Bedoeling is om mijn B'ke laag genoeg te krijgen.
C Corsake61 Post best veel 6 dec 2010 #9 origineel gepost door BlackSapphire wrm geen grotere velgen? omdat ik mijn 15' verkoop of ruil.En bij deze zijn ze al gereserveerd.Bedoeling is om mijn B'ke laag genoeg te krijgen.
origineel gepost door BlackSapphire wrm geen grotere velgen? omdat ik mijn 15' verkoop of ruil.En bij deze zijn ze al gereserveerd.Bedoeling is om mijn B'ke laag genoeg te krijgen.
C corsaboy Hoort bij de inboedel 7 dec 2010 #10 over je remmen passen ze iig. et is ook nog direct dramatisch. hoe breed zijn die velgen??
C corsaboy Hoort bij de inboedel 7 dec 2010 #11 over je remmen passen ze iig. et is ook nog direct dramatisch. hoe breed zijn die velgen??