paneeltjes gewrapt corsa d

baboe

Post vaak
hoi van de week efe gewrapt voor de eerste keer viel niet mee ben nog niet helemaal tevreden dus nog maar 1 keer opnieuw doen je leert altijdt v de 1 ste keer of het houd in de zomer weet ik nietdenk et niet dat zien we dan wel weer gr baboe hoi hier bij m,n paneeltjes gewrapt voor de 1 ste keer had het nog nooit gedaan ben nog niet helemaal tevreden dus ga het van de week opnieuw doen weet nou hoe het moet heel veel geduld hebben was maar alleen met 2 man ging et stukken beter hier een 1 foto hoor et wel wat je er van vinden gr baboe

baboe

DSCN2662.jpg

over het wrappen tog niet so tevreden liet al los na 1 week blaasjes maar laten folie dippen moet het nog in bouwen hoor foto,s volgen nog gr baboe
Dashboarddeel.jpg

mooi hoor :thumb , en wat ik wel zou willen weten, is het slijtvast/blijft het ook mooi? wat kost zoiets eigenlijk

ja hoor slijtvast zit ook een laag blanke lak over over de prijs er zijn nog meerdere gasten die het ook willen dus dan alles in 1 keer dan ken ik wel mooie prijs afspreken

ja hoor slijtvast zit ook een laag blanke lak over over de prijs er zijn nog meerdere gasten die het ook willen dus dan alles in 1 keer dan ken ik wel mooie prijs afspreken

ik zelf was 107 euro kwijt dus viel mee je ken een mail sturen naar E-mail: info@H2OFoliedip.nl + 1 foto er van dan vraag je naar de prijs zeg je maar ben kennis van rolf uit vlissingen gr baboe

Terug
Naar boven