A ahrend Loopt hier de deur plat 15 sep 2009 #1 Zo ,ik heb straks een nieuwe orginele dakspoiler geplaatst,wat een verschil,:kewlpics volgen ASAP
S speaker Hoort bij de inboedel 17 sep 2009 #4 :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
J jraaf Hoort bij de inboedel 17 sep 2009 #5 Leuk, origineel Irmscher of OPC? We wachten op de pic's Safe driving Jurgen
A ahrend Loopt hier de deur plat 17 sep 2009 #6 Excuses voor mijn fotocapaciteiten en eerlijk gezegd weet ik niet of het een irmscher of een OPC is :hmmz:hmmz En ja hij moet gewassen worden ,ik weet het :thumbdown
Excuses voor mijn fotocapaciteiten en eerlijk gezegd weet ik niet of het een irmscher of een OPC is :hmmz:hmmz En ja hij moet gewassen worden ,ik weet het :thumbdown
S speaker Hoort bij de inboedel 17 sep 2009 #7 netjes !!! Als het een Irmscher is dan staat het rechts-onder op de spoiler ( je kan het dan nog net lezen ! )
netjes !!! Als het een Irmscher is dan staat het rechts-onder op de spoiler ( je kan het dan nog net lezen ! )
J jraaf Hoort bij de inboedel 17 sep 2009 #8 Ziet er top uit, ik ben niet zo van de spoilers maar hoe meer ik het ziet hoe meer dat het jeukt:wub Safe driving Jurgen
Ziet er top uit, ik ben niet zo van de spoilers maar hoe meer ik het ziet hoe meer dat het jeukt:wub Safe driving Jurgen
S sjouke Hoort bij de inboedel 17 sep 2009 #9 origineel gepost door speaker netjes !!! Als het een Irmscher is dan staat het rechts-onder op de spoiler ( je kan het dan nog net lezen ! ) als het een officiele is wel ja ... anyways STAAT em goed mate :wors
origineel gepost door speaker netjes !!! Als het een Irmscher is dan staat het rechts-onder op de spoiler ( je kan het dan nog net lezen ! ) als het een officiele is wel ja ... anyways STAAT em goed mate :wors
J jraaf Hoort bij de inboedel 17 sep 2009 #10 FF of topic, Lijkt dat nu zo of is je dakreling (of hoe noemen we zo iets) links met het zwarte plakgedeelte nog aanwezig en rechts zonder? Bij mij zit er dat zwarte plakspul nog op. Kun je eens een pic plaatsen over de gehele zijkant om eens te kjken hoe dat staat zonder die zwarte rand? Safe driving Jurgen.
FF of topic, Lijkt dat nu zo of is je dakreling (of hoe noemen we zo iets) links met het zwarte plakgedeelte nog aanwezig en rechts zonder? Bij mij zit er dat zwarte plakspul nog op. Kun je eens een pic plaatsen over de gehele zijkant om eens te kjken hoe dat staat zonder die zwarte rand? Safe driving Jurgen.
G GM-Tuningparts Komt hier geregeld 17 sep 2009 #11 he ahrend is al gelukt zie ik. ziet er super uit!! is trouwens een originele opc dakspoiler die je van ons gehad hebt. gr. eugene GM-TUNINGPARTS
he ahrend is al gelukt zie ik. ziet er super uit!! is trouwens een originele opc dakspoiler die je van ons gehad hebt. gr. eugene GM-TUNINGPARTS
R rinuske Komt weleens kijken 18 sep 2009 #14 op een station hoort gewoon een dakspoiler van ïrmscher"
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 18 sep 2009 #16 Errug mooi. Keep posting these nice pics:wors Gelukkig zat zo'n spoilert er op mijn C al op want het staat um errug goed:thumbup:thumbup:thumbup Groeten uit Limburg:afro
Errug mooi. Keep posting these nice pics:wors Gelukkig zat zo'n spoilert er op mijn C al op want het staat um errug goed:thumbup:thumbup:thumbup Groeten uit Limburg:afro
J jraaf Hoort bij de inboedel 18 sep 2009 #17 origineel gepost door rinuske op een station hoort gewoon een dakspoiler van ïrmscher" 't is een OPC line Safe driving Jurgen
origineel gepost door rinuske op een station hoort gewoon een dakspoiler van ïrmscher" 't is een OPC line Safe driving Jurgen
R rinuske Komt weleens kijken 20 sep 2009 #19 origineel gepost door jraaf origineel gepost door rinuske op een station hoort gewoon een dakspoiler van ïrmscher" 't is een OPC line Safe driving Jurgen een IRMSCHER of een OPC maakt niet zoveel uit als er maar een op zit
origineel gepost door jraaf origineel gepost door rinuske op een station hoort gewoon een dakspoiler van ïrmscher" 't is een OPC line Safe driving Jurgen een IRMSCHER of een OPC maakt niet zoveel uit als er maar een op zit