Opfrissen / repareren van lederen stuurwiel

FKsport

Post vaak
ook in dit topic wel een goede tip waarschijnlijk (Voor de echte poetsers en ''puntje precieze'' mensen onder ons :) )

:

Onlangs was mijn lederen stuurwiel door vette handen en aangrijpen beschadigt op het leer.

Aangezien het een prijzig sportstuur betreft wilde ik dit gewoon netjes hebben en de moeite om het op te knappen

Misschien is het bij sommige al bekend, maar ikzelf kwam het set online tegen en heb de gok gewaagd!

Uitgetest en wil het resultaat graag delen :thumb

Ik wist ook niet dat het bestond, dus misschien een tip voor andere die er ook interesse in hebben.

En omdat foto's alles vertellen:

Voor de behandeling:

Het gebruikte product (verschillende flesjes in stappenplan)

Halverwege (verschil zichtbaar)

Na de behandeling:

niceee :kewlpics

Mijne is ook flink versleten :wtf Waar heb je dit spul gehaald? en was het moeilijk om te gebruiken?? dit is beter dan een nieuw stuur halen :jerry

@Shane_Astra_g wrote:thnx,

zit er ook een gebruikshandleiding bij?

Staat in het duits op de kleine verpakkingen..maar ok op achterzijde van pakbon staat een verhaaltje, stappenplan :thumb

@FKsport wrote:@Shane_Astra_g wrote:thnx,

Staat in het duits op de kleine verpakkingen..maar ok op achterzijde van pakbon staat een verhaaltje, stappenplan :thumb

bedankt. ik ga het binnenkort bestellen. scheelt me een hoop centen voor een nieuwe stuur :jerry

@Shane_Astra_g wrote:@FKsport wrote:@Shane_Astra_g wrote:thnx,

bedankt. ik ga het binnenkort bestellen. scheelt me een hoop centen voor een nieuwe stuur :jerry

En ik dacht precies hetzelfde ;) zeker omdat het al een speciaal stuur is.... Maar ergerde me aan de slijtvlakken...nu dus helemaal tevreden :thumb

@Shane_Astra_g wrote:@FKsport wrote:@Shane_Astra_g wrote:thnx,

Wij willen jou :kewlpics hier ook zien van het resultaat :D

Colourlock werkt inderdaad perfect!

Als je het voor bekleding gaat gebruiken stuur dan even een sample op dan wordt er een setje op kleur gemengd voor je ;-)

Ik heb hem besteld, meteen ook voor mijn ledere interieur. Bestuurderstoel plamuur / lijm besteld. Ben benieuwd.

MCksotb9zDVgIUXM0_Ws9m4u11FPwFA_nDMqvCdyDPo_zps175106e7.jpg

Dit is mijn stuur. Kan iemand mij vertellen of dit stuur met het setje hierboven te herstellen is?

Yes, dat moet wel te doen zijn, anders colourlock even contacten, ik heb destijds ook foto van opgestuurd en het bedrijf laten oordelen ;)

Zier er goed uit, ook mijn stuur schreeuwt om zoiets. Alleen bij mij komt meteen de volgende vraag boven: Hoe lang blijft het zo mooi?

Terug
Naar boven