D DeMeistah Loopt hier de deur plat 16 jan 2011 #101 Mij spot je in een oranje Tigra, rijdt vaak genoeg rond in BoZ en dan vooral rond de plaat en het centrum
Mij spot je in een oranje Tigra, rijdt vaak genoeg rond in BoZ en dan vooral rond de plaat en het centrum
S sw_reijnders Forumbewoner 16 jan 2011 #102 kzal eens opletten plaat kom ik niet echt ik woon achter de poelier in gageldonk
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 16 jan 2011 #103 hmmm daar kom ik dan weer niet vaak. heb wel een tijdje bij de philip morris gewerkt daar
S sw_reijnders Forumbewoner 16 jan 2011 #104 kzal eens opletten plaat kom ik niet echt ik woon achter de poelier in gageldonk
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 16 jan 2011 #105 ik zal eens opletten volgende keer, staat je vec op een oprit daar?
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 16 jan 2011 #106 hmmm daar kom ik dan weer niet vaak. heb wel een tijdje bij de philip morris gewerkt daar
S sw_reijnders Forumbewoner 16 jan 2011 #107 ik ook, maar bij pmh hebben ze ook mij buiten gesaneerd :swear maar nu heb ik weer een leuke baan bij de basf
ik ook, maar bij pmh hebben ze ook mij buiten gesaneerd :swear maar nu heb ik weer een leuke baan bij de basf
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 16 jan 2011 #108 ik zal eens opletten volgende keer, staat je vec op een oprit daar?
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 16 jan 2011 #109 ik was zelf weggegaan daar, werk nu lekker 2 minuutjes van huis af en nu wel normale werktijden (8 tot 5)
ik was zelf weggegaan daar, werk nu lekker 2 minuutjes van huis af en nu wel normale werktijden (8 tot 5)
S sw_reijnders Forumbewoner 16 jan 2011 #110 ik ook, maar bij pmh hebben ze ook mij buiten gesaneerd :swear maar nu heb ik weer een leuke baan bij de basf
ik ook, maar bij pmh hebben ze ook mij buiten gesaneerd :swear maar nu heb ik weer een leuke baan bij de basf
S sw_reijnders Forumbewoner 16 jan 2011 #111 ja dat was van mij ook 2 minuutjes af nu valt het ook mee hoor, 20 minuutjes en dan sta ik ook bij de basf maar thuis lunchen zit er niet meer in.
ja dat was van mij ook 2 minuutjes af nu valt het ook mee hoor, 20 minuutjes en dan sta ik ook bij de basf maar thuis lunchen zit er niet meer in.
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 16 jan 2011 #112 ik was zelf weggegaan daar, werk nu lekker 2 minuutjes van huis af en nu wel normale werktijden (8 tot 5)
ik was zelf weggegaan daar, werk nu lekker 2 minuutjes van huis af en nu wel normale werktijden (8 tot 5)
S sw_reijnders Forumbewoner 16 jan 2011 #113 ja dat was van mij ook 2 minuutjes af nu valt het ook mee hoor, 20 minuutjes en dan sta ik ook bij de basf maar thuis lunchen zit er niet meer in.
ja dat was van mij ook 2 minuutjes af nu valt het ook mee hoor, 20 minuutjes en dan sta ik ook bij de basf maar thuis lunchen zit er niet meer in.