Opel twintop Z19DTH

Beste,



Heb weer de fout 2010F op mijn display gekregen via de pedal test



had deze vorige week ook al en toen hebben ze mijne 1ste injector vervangen.



Weet soms iemand wat het nog kan zijn?



Mvg.
 
Terug
Naar boven