D denske Lid 18 jun 2016 #1 Beste, Heb weer de fout 2010F op mijn display gekregen via de pedal test had deze vorige week ook al en toen hebben ze mijne 1ste injector vervangen. Weet soms iemand wat het nog kan zijn? Mvg.
Beste, Heb weer de fout 2010F op mijn display gekregen via de pedal test had deze vorige week ook al en toen hebben ze mijne 1ste injector vervangen. Weet soms iemand wat het nog kan zijn? Mvg.