B bresson Komt weleens kijken 17 sep 2009 #1 hallo, vanmiddag heb ik de letters achter van mijn klep afgehaald en wil ik eigelijk ook het opel logo verwijderen. maar nu is mijn vraag weet iemand van jullie, voor ik het logo eraf haal of ik dan gaatjes tegen kom? mvg, Bresson (johnny)
hallo, vanmiddag heb ik de letters achter van mijn klep afgehaald en wil ik eigelijk ook het opel logo verwijderen. maar nu is mijn vraag weet iemand van jullie, voor ik het logo eraf haal of ik dan gaatjes tegen kom? mvg, Bresson (johnny)
S Silver Loopt hier de deur plat 18 sep 2009 #3 bij mijn B1 zitten er gaatjes. ik wilde hetzelfde doen..
S Snarf Lid 18 sep 2009 #4 ik heb des tijds de klep ook helemaal clean gemaakt ... maaarrr op de plek van het opel logo een mooi Irmscher logo geplakt en dat viel psies over de 2 gaatjes heen
ik heb des tijds de klep ook helemaal clean gemaakt ... maaarrr op de plek van het opel logo een mooi Irmscher logo geplakt en dat viel psies over de 2 gaatjes heen
M Myszek Komt weleens kijken 19 sep 2009 #5 Ff voelen aan de binnenkant van je klep... Bij mijn sedan zitten er twee gaatjes
S speaker Hoort bij de inboedel 19 sep 2009 #7 origineel gepost door stefan m. bij alle vectra b's zitten 2 gaatjes in de klep. Heus nie ! Bij mijn vorige B2 station zaten echt geen gaatjes !
origineel gepost door stefan m. bij alle vectra b's zitten 2 gaatjes in de klep. Heus nie ! Bij mijn vorige B2 station zaten echt geen gaatjes !
S stefan m. Komt hier geregeld 19 sep 2009 #8 kga ervan uit dat hij een Sedan/Hatch heeft... en van de stations zou ik het niet durven te zeggen!
S stefan m. Komt hier geregeld 19 sep 2009 #10 omdatk zelf ook een b1 sedan heb, moet je wel gaatjes hebben , ff dicht plamuren/polyesteren dan maar en spuiten die handel
omdatk zelf ook een b1 sedan heb, moet je wel gaatjes hebben , ff dicht plamuren/polyesteren dan maar en spuiten die handel