Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het Opel logo op mijn stuur/airbag van mijn astra H is in slechte staat. Het zilver brokkelt er op een paar plekken af. Is dit nog op te knappen op de 1 of andere manier?
Dat wordt lastig aangezien het logo muur en muur vast zit op de airbag... Het wordt dus of een nieuwe airbag (= te duur en zonde van het geld) of het logo opknappen
Dat wordt lastig aangezien het logo muur en muur vast zit op de airbag... Het wordt dus of een nieuwe airbag (= te duur en zonde van het geld) of het logo opknappen
Kun je weinig meer aan doen. Is gewoon plastic met een chroom laagje. Je zou 'm met chroom spray kunnen spuiten maar dat wordt een hel van een afplakwerk en ik denk ook niet dat het echt mooi gaat worden...
Kun je weinig meer aan doen. Is gewoon plastic met een chroom laagje. Je zou 'm met chroom spray kunnen spuiten maar dat wordt een hel van een afplakwerk en ik denk ook niet dat het echt mooi gaat worden...
Idd zoals klanderman al zegt dat krijg je nooit meer mooi, je zou kunnen kijken voor een vervangende airbag al zal dat niet goedkoop zijn, of een ander compleet stuur.
Idd zoals klanderman al zegt dat krijg je nooit meer mooi, je zou kunnen kijken voor een vervangende airbag al zal dat niet goedkoop zijn, of een ander compleet stuur.