wim-v6 Forumbewoner 10 mrt 2012 #2 Okeej, was een Vraag.. Ik hoop dat je er Veel plezier aan mag beleven.. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de Betrouwbaarheid en Rendabelheid van zo'n CNG (grijs kenteken)uitvoering, voor partikulier gebruik... rijd nu een Combo-B Op Benzine.. Willem
Okeej, was een Vraag.. Ik hoop dat je er Veel plezier aan mag beleven.. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de Betrouwbaarheid en Rendabelheid van zo'n CNG (grijs kenteken)uitvoering, voor partikulier gebruik... rijd nu een Combo-B Op Benzine.. Willem
P Paul64 Lid 9 mrt 2012 #3 Hallo Willem, Ik heb hem net en vooralsnog geen problemen met de auto. Ik heb altijd het liefst een boek bij de hand voor als het mis gaat. Groet, Paul
Hallo Willem, Ik heb hem net en vooralsnog geen problemen met de auto. Ik heb altijd het liefst een boek bij de hand voor als het mis gaat. Groet, Paul
wim-v6 Forumbewoner 10 mrt 2012 #4 Okeej, was een Vraag.. Ik hoop dat je er Veel plezier aan mag beleven.. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de Betrouwbaarheid en Rendabelheid van zo'n CNG (grijs kenteken)uitvoering, voor partikulier gebruik... rijd nu een Combo-B Op Benzine.. Willem
Okeej, was een Vraag.. Ik hoop dat je er Veel plezier aan mag beleven.. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de Betrouwbaarheid en Rendabelheid van zo'n CNG (grijs kenteken)uitvoering, voor partikulier gebruik... rijd nu een Combo-B Op Benzine.. Willem
P Paul64 Lid 9 mrt 2012 #5 Hallo Willem, Ik heb hem net en vooralsnog geen problemen met de auto. Ik heb altijd het liefst een boek bij de hand voor als het mis gaat. Groet, Paul
Hallo Willem, Ik heb hem net en vooralsnog geen problemen met de auto. Ik heb altijd het liefst een boek bij de hand voor als het mis gaat. Groet, Paul
wim-v6 Forumbewoner 8 mrt 2012 #6 van het CNG systeem zal het lastig worden... voor de rest is technisch gezien de auto gewoon een Corsa-C, en de Motor een Z16XE.. Problemen met de auto??? Willem
van het CNG systeem zal het lastig worden... voor de rest is technisch gezien de auto gewoon een Corsa-C, en de Motor een Z16XE.. Problemen met de auto??? Willem
wim-v6 Forumbewoner 8 mrt 2012 #7 van het CNG systeem zal het lastig worden... voor de rest is technisch gezien de auto gewoon een Corsa-C, en de Motor een Z16XE.. Problemen met de auto??? Willem
van het CNG systeem zal het lastig worden... voor de rest is technisch gezien de auto gewoon een Corsa-C, en de Motor een Z16XE.. Problemen met de auto??? Willem