opcom leest nix uit

bouke_gsi

Post weinig
goeiedag

ik heb laatst opcom besteld en geïnstalleerd verloopkabel odb2 naar odb 1 besteld

nu heb ik het volgende probleem

als ik via automatische voertuigherking doe en wil de foutcodes uitlezen krijg ik dit in men scherm

oo193.jpg

terwijl het contact wel aan staat :wtf .

en als ik dan via het jaartal en calibra en c25xe doe krijg ik dit scherm

oo195.jpg

oo197.jpg

helemaal wit :swear

hopelijk kan iemand van jullie mij helpen.

gr boukegsi

@Dr.Ed wrote:Bouke,

Ziet OpCom je diagnose stekker wel? En welke versie OpCom gebruik je daar? Die 10 polige stekker heeft hier het probleem dat ie op 2 manieren in de connector past. Dus kun je altijd proberen de stekker eens een halve slag te draaien. Als je setup een motorswap betreft kan het natuurlijk zijn dat de kabels voor de diagnose niet doorverbonden zijn.

jaah hij ziet de stekker wel bij mij past die stekker maar op 1 manier welke kabels zouden dat zijn dan?

gr bouke

Bouke,

Ziet OpCom je diagnose stekker wel? En welke versie OpCom gebruik je daar? Die 10 polige stekker heeft hier het probleem dat ie op 2 manieren in de connector past. Dus kun je altijd proberen de stekker eens een halve slag te draaien. Als je setup een motorswap betreft kan het natuurlijk zijn dat de kabels voor de diagnose niet doorverbonden zijn.

Bij de 2 liter blokjes zijn dat 2 bruine draden (bruin/wit, bruin/geel, meende ik) en natuurlijk nog een + en een - nodig. Dan zou het moeten lopen.

Terug
Naar boven