Opcom hq 2016

the-duke

Post vaak
Hallo,

Ik heb in het verleden liviu2004 eens gehoord over het bestaan van een OPCOM HQ 2016.

Hoe zit dit precies ?
- kan ik daarmee wel een Mokka met B14NET motor uit maart 2015 live data uitlezen, programmeren etc ? (belangrijkste vraag) ?
- wat zijn andere verschillen met de meestal gebruikte clones en hun bijbehorende software ?
- waar kan je die krijgen ?
- wat kost dat ?

Gr,
The Duke

Ik heb ook lang gezocht naar een werkende OpCom voor mijn Adam, maar de communicatie lukte niet goed.

Ik ben nu uitgekomen bij de Delphi DS-150E. Daar kun je alle auto's mee uitlezen.

Ik weet niet wat je wilt programmeren, maar ik kan in ieder geval wel commando's geven. De Mokka zit er ook bij

Voor € 45,- had ik hem in huis, incl. verzendkosten.

Ben in het bezit van een nieuwere versie opcom 2016 weet niet of daar B1.4 NET motor bij zit het gaat om de VAUX-COM_120309a+160115a

[quote quote=18358239]Hallo, Ik heb in het verleden liviu2004 eens gehoord over het bestaan van een OPCOM HQ 2016. Hoe zit dit precies ? – kan ik daarmee wel een Mokka met B14NET motor uit maart 2015 live data uitlezen, programmeren etc ? (belangrijkste vraag) ? – wat zijn andere verschillen met de meestal gebruikte clones en hun bijbehorende software ? – waar kan je die krijgen ? – wat kost dat ? Gr, The Duke[/quote]

Hierbij de motoren van mokka die worden ondersteund in de 2016 versie

vcmvfoq3z2qbqjttgje1jo3yirgchq73.jpg

Terug
Naar boven