OPC / Insignia meeting

was weer een super treffen in hasselt ruim 170 insignia en opc modellen.

super geregeld tot de volgende editie. :thumb :thumb :thumb

Super Meeting op naar de volgende :thumb

Vol op foto,s van al die mooie opels bij elkaar op de Facebooksite opc/insigniameeting :kewlpics

dank u forummer's om naar onze samen komst te komen .

het weer zatons mee en de opkomst was massaal . de comments waren voor ons super . en geeft ons moed om het weer een keertje te doen.

voor vele mss een lange rit maar hopelijk deed het deugd zoveel mooie opel wagens samen te zien .

@koenie wrote:Goede morgen allemaal, moeten we misschien weer eens een nieuwe meeting insignia / opc organiseren?

die komt er al aan volgende week zaterdag de 28 ste februari in Papendrecht om 1 uur bij de opeldealer aldaar voor alle modellen opc

@Punch wrote:@koenie wrote:Goede morgen allemaal, moeten we misschien weer eens een nieuwe meeting insignia / opc organiseren?

die komt er al aan volgende week zaterdag de 28 ste februari in Papendrecht om 1 uur bij de opeldealer aldaar voor alle modellen opc

Dat weet ik, maar niet voor de Insignia...

Oowh dat is gaaf wij hebben gisteren onze eerste opc gekocht de vectra stw hopelijk staat hij van het weekend klaar.

Ga me best er even voor doen het is een blauwe in iedergeval [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]

Phote bucket is heel handig, account aanmaken inloggen foto vanaf de pc/laptop uploade en dan klik je op de foto direct link en dan forum link of image link.

Ok ik probeerde het met me telefoon maar dat lukte niet. Ga ik het morgen met de computer doen thnx voor de tip [THUMBS UP SIGN]

Terug
Naar boven