S stefan m. Komt hier geregeld 30 mei 2010 #21 Lees ik daar 2 dochters :afro:afro:afro:afro:agent:agent:agent Erg gave vectra marco!
M marcoml01 Komt weleens kijken 30 mei 2010 #22 origineel gepost door stefan m. Lees ik daar 2 dochters :afro:afro:afro:afro:agent:agent:agent Erg gave vectra marco! Dank je wel. Ja een van 9 jaar en een van 6 maanden.
origineel gepost door stefan m. Lees ik daar 2 dochters :afro:afro:afro:afro:agent:agent:agent Erg gave vectra marco! Dank je wel. Ja een van 9 jaar en een van 6 maanden.
S stefan m. Komt hier geregeld 30 mei 2010 #23 hmm das te jong haha xD dan ga ik maar voor die van Jan he Jan ! Hoe brengt die van 9 maanden het?? geen huilerdje of nou juist wel slapeloze nachten?? (Die van mn zus word binnenkort 3 jaar en is echt een schat van een meid , tevens mn peetkindje)
hmm das te jong haha xD dan ga ik maar voor die van Jan he Jan ! Hoe brengt die van 9 maanden het?? geen huilerdje of nou juist wel slapeloze nachten?? (Die van mn zus word binnenkort 3 jaar en is echt een schat van een meid , tevens mn peetkindje)
M marcoml01 Komt weleens kijken 30 mei 2010 #24 origineel gepost door stefan m. hmm das te jong haha xD dan ga ik maar voor die van Jan he Jan ! Hoe brengt die van 9 maanden het?? geen huilerdje of nou juist wel slapeloze nachten?? (Die van mn zus word binnenkort 3 jaar en is echt een schat van een meid , tevens mn peetkindje) Die van 6 maanden gaat super, slaapt lekker door, die van 9 jaar is net Pietje Bell.
origineel gepost door stefan m. hmm das te jong haha xD dan ga ik maar voor die van Jan he Jan ! Hoe brengt die van 9 maanden het?? geen huilerdje of nou juist wel slapeloze nachten?? (Die van mn zus word binnenkort 3 jaar en is echt een schat van een meid , tevens mn peetkindje) Die van 6 maanden gaat super, slaapt lekker door, die van 9 jaar is net Pietje Bell.
S stefan m. Komt hier geregeld 30 mei 2010 #25 haha goed zo!! haha ik bedoelde 6 maanden idd En tjha vanaf de 5 gaan ze streken krijgen he en word alleen maar erger net zoals de papas haha
haha goed zo!! haha ik bedoelde 6 maanden idd En tjha vanaf de 5 gaan ze streken krijgen he en word alleen maar erger net zoals de papas haha
M marcoml01 Komt weleens kijken 30 mei 2010 #26 origineel gepost door stefan m. haha goed zo!! haha ik bedoelde 6 maanden idd En tjha vanaf de 5 gaan ze streken krijgen he en word alleen maar erger net zoals de papas haha Vanaf 5 jaar pas? hahahaha
origineel gepost door stefan m. haha goed zo!! haha ik bedoelde 6 maanden idd En tjha vanaf de 5 gaan ze streken krijgen he en word alleen maar erger net zoals de papas haha Vanaf 5 jaar pas? hahahaha
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 30 mei 2010 #28 origineel gepost door marcoml01 origineel gepost door gts power origineel gepost door janneman vectra c Mooie Vec:thumbup Alleen jammer dat het geen station is Jan die beste man heeft gewoon smaak:jerry Voor een station moest in nog langer doorsparen na na na na naaaaaaaa Sparen ? ik heb mijn GTS geruild tegen mijn Station Jan
origineel gepost door marcoml01 origineel gepost door gts power origineel gepost door janneman vectra c Mooie Vec:thumbup Alleen jammer dat het geen station is Jan die beste man heeft gewoon smaak:jerry Voor een station moest in nog langer doorsparen na na na na naaaaaaaa Sparen ? ik heb mijn GTS geruild tegen mijn Station Jan
M marcoml01 Komt weleens kijken 31 mei 2010 #29 origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door marcoml01 origineel gepost door gts power origineel gepost door janneman vectra c Mooie Vec:thumbup Alleen jammer dat het geen station is Jan die beste man heeft gewoon smaak:jerry Voor een station moest in nog langer doorsparen na na na na naaaaaaaa Sparen ? ik heb mijn GTS geruild tegen mijn Station Jan Je hebt altijd mensen die mazzel hebben.....
origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door marcoml01 origineel gepost door gts power origineel gepost door janneman vectra c Mooie Vec:thumbup Alleen jammer dat het geen station is Jan die beste man heeft gewoon smaak:jerry Voor een station moest in nog langer doorsparen na na na na naaaaaaaa Sparen ? ik heb mijn GTS geruild tegen mijn Station Jan Je hebt altijd mensen die mazzel hebben.....