J jaccomega Post best veel 11 sep 2009 #1 waar bestellen juie die onderippen voor onder de gsi bumper?
J jaccomega Post best veel 12 sep 2009 #5 weet niemand iets? en weet iemand of de kadett gsi klauwen en schijven op een combo passen?
J jblfreak Hoort bij de inboedel 12 sep 2009 #6 tuurlijk past dat alleen heb je dan wel minimale velgmaat van 14 inch wij hadden (en heeeel misschien nog ) een achteras met schijven voor een combo
tuurlijk past dat alleen heb je dan wel minimale velgmaat van 14 inch wij hadden (en heeeel misschien nog ) een achteras met schijven voor een combo
B bmwmanu Komt weleens kijken 12 sep 2009 #7 origineel gepost door JvV Die kun je niet meer bestellen. Zender lippen kun je nog wel 2de hands vinden er zijn 2 of 3 versies van. Je moet de stevige ABS versie hebben! Zo heb ik er nog wel een paar liggen...
origineel gepost door JvV Die kun je niet meer bestellen. Zender lippen kun je nog wel 2de hands vinden er zijn 2 of 3 versies van. Je moet de stevige ABS versie hebben! Zo heb ik er nog wel een paar liggen...
H heineken Komt weleens kijken 12 sep 2009 #9 remklauwen heb ik nog wel jacco schijven ook wel maar geen 100 % mzzl heineken
B bmwmanu Komt weleens kijken 13 sep 2009 #10 origineel gepost door jaccomega verkoop je er ook 1? ja tuurlijk ik verkoop alles...:jerry