B Botho Komt hier geregeld 3 aug 2009 #1 dees is ook leuk. waar ze de ruimte vandaan halen??? er komen nog 2 turbo's op maar hij haalt al 360 km per uur! Nice!!
dees is ook leuk. waar ze de ruimte vandaan halen??? er komen nog 2 turbo's op maar hij haalt al 360 km per uur! Nice!!
Y yoyo Post best veel 3 aug 2009 #2 SOOOOOWW ik moet zeggen dat het er gelikt uit ziet. Maar als ik dat er bij mij in zou leggen ben ik veel te vroeg op mijn werk
SOOOOOWW ik moet zeggen dat het er gelikt uit ziet. Maar als ik dat er bij mij in zou leggen ben ik veel te vroeg op mijn werk
G geert666 Komt hier geregeld 3 aug 2009 #3 ze hebben nog veel meer dingen daar wel niet allemaal omega s maar hieronder nog een met cosworth motor Aanmelden bij Facebook Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent. www.engelund-racing.com
ze hebben nog veel meer dingen daar wel niet allemaal omega s maar hieronder nog een met cosworth motor Aanmelden bij Facebook Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent. www.engelund-racing.com
B Botho Komt hier geregeld 3 aug 2009 #4 Die is ook leuk maar dan deze.......1005 pk. Ben je nog sneller op je werk yoyo!!!!hahhahahahha
G geert666 Komt hier geregeld 3 aug 2009 #5 ja is een hele mooie maar ik dacht dat die bij de eerste rit op de ring totallos ging
L Los Marks Lid 3 aug 2009 #6 Het lijkt net een taxi met het metertje en geel ding achter de ruit. Duur ritje zal het dan wel worden :afro
Het lijkt net een taxi met het metertje en geel ding achter de ruit. Duur ritje zal het dan wel worden :afro
J Jerremy Hoort bij de inboedel 3 aug 2009 #7 special voor de foto ook binnen spiegel eraf gehaald... [align=right] 1[/align]
M MV Komt hier geregeld 4 aug 2009 #8 ziet er wel dik uit allemaal, maar je heb er echt helemaal niks aan waar rij jij 360 hier in nederland haha
ziet er wel dik uit allemaal, maar je heb er echt helemaal niks aan waar rij jij 360 hier in nederland haha