bandido Komt hier geregeld 21 nov 2010 #1 Aan de onderkant van mijn dis ontsteking lekt ie een beetje olie. Klopt het dat daar een afdichtingsring of een pakking zit.???? Is dit makkelijk te vernieuwen???? Opel Corsa B X1.4SZ 1997.
Aan de onderkant van mijn dis ontsteking lekt ie een beetje olie. Klopt het dat daar een afdichtingsring of een pakking zit.???? Is dit makkelijk te vernieuwen???? Opel Corsa B X1.4SZ 1997.
wim-v6 Forumbewoner 21 nov 2010 #2 klopt. Dis loshalen. steun loshalen, en daarachter zit de keering. Willem
wim-v6 Forumbewoner 21 nov 2010 #3 klopt. Dis loshalen. steun loshalen, en daarachter zit de keering. Willem
bandido Komt hier geregeld 21 nov 2010 #4 Thanks wim voor de snelle reactie. Deze week ff keering halen, en sleutelen.
bandido Komt hier geregeld 21 nov 2010 #5 Thanks wim voor de snelle reactie. Deze week ff keering halen, en sleutelen.
bandido Komt hier geregeld 30 nov 2010 #6 Is gelukt. Maar brrrrr was koud. Maar ik zag aan onderzijde van de steun is een boutgat in het blok. Daar zit geen bout in. mis ik die of moet dit zo zijn. Heb de oring wel bij Opel moeten bestellen. Bij automaterialenshop hadden ze hem niet. Prijs viel nog mee. €2,35
Is gelukt. Maar brrrrr was koud. Maar ik zag aan onderzijde van de steun is een boutgat in het blok. Daar zit geen bout in. mis ik die of moet dit zo zijn. Heb de oring wel bij Opel moeten bestellen. Bij automaterialenshop hadden ze hem niet. Prijs viel nog mee. €2,35
bandido Komt hier geregeld 30 nov 2010 #7 Is gelukt. Maar brrrrr was koud. Maar ik zag aan onderzijde van de steun is een boutgat in het blok. Daar zit geen bout in. mis ik die of moet dit zo zijn. Heb de oring wel bij Opel moeten bestellen. Bij automaterialenshop hadden ze hem niet. Prijs viel nog mee. €2,35
Is gelukt. Maar brrrrr was koud. Maar ik zag aan onderzijde van de steun is een boutgat in het blok. Daar zit geen bout in. mis ik die of moet dit zo zijn. Heb de oring wel bij Opel moeten bestellen. Bij automaterialenshop hadden ze hem niet. Prijs viel nog mee. €2,35