M mayhem Hoort bij de inboedel 11 jan 2011 #1 ik zit te dubben om de 1200 s ohv van mijn D kadett te vervangen voor een c14/c16nz.. wat komt hierbij kijken qua motorsteunen etc? moet de tank ook vervangen worden of is die zo aan te passen?
ik zit te dubben om de 1200 s ohv van mijn D kadett te vervangen voor een c14/c16nz.. wat komt hierbij kijken qua motorsteunen etc? moet de tank ook vervangen worden of is die zo aan te passen?
A Andreas.Berger Loopt hier de deur plat 11 jan 2011 #2 waarom wil je die dan vervangen tegen een 1.4. nz als de motor nog goed is:hmmz
A Andreas.Berger Loopt hier de deur plat 11 jan 2011 #3 waarom wil je die dan vervangen tegen een 1.4. nz als de motor nog goed is:hmmz
M mayhem Hoort bij de inboedel 17 jan 2011 #4 wie zegt dat de motor nog goed is , maar een nz is toch wat zuiniger, en lekker 5 versnellingen.
M mayhem Hoort bij de inboedel 17 jan 2011 #5 wie zegt dat de motor nog goed is , maar een nz is toch wat zuiniger, en lekker 5 versnellingen.
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 17 jan 2011 #6 ik heb hier eventueel nog een c14nz hangen in een E kadett.. kwa motorsteun hoef je alleen de E kadett motorsteun te hebben.. de rest kun je gewoon van D kadett pakken.
ik heb hier eventueel nog een c14nz hangen in een E kadett.. kwa motorsteun hoef je alleen de E kadett motorsteun te hebben.. de rest kun je gewoon van D kadett pakken.
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 17 jan 2011 #7 ik heb hier eventueel nog een c14nz hangen in een E kadett.. kwa motorsteun hoef je alleen de E kadett motorsteun te hebben.. de rest kun je gewoon van D kadett pakken.
ik heb hier eventueel nog een c14nz hangen in een E kadett.. kwa motorsteun hoef je alleen de E kadett motorsteun te hebben.. de rest kun je gewoon van D kadett pakken.