De echte echte Mercedessen moet je toch denken aan de w124 modellen, helaas zijn die modellen ook net in het wegenbelastinvrije gedeelte gevallen.. Waardoor er ineens handel was voor die type Mercedessen.
En helaas heb je genoeg mensen, wat dan Mercedes geheel door te stront trekken omdat ze dan denken dat het goedkoop rijden is in een oude stinkdiesel.
Je moet het zelf ervaren zelf achter het stuur zitten, voordat er iemand een oordeel kan doen over een stinkende ster.
Mercedes kan er ook niks aan doen, dat ze in 1980 al zo voorop lagen met de auto techniek en dat ze motoren ontwikkelde wat meer als 1miljoen kilometer kon rijden zonder revisie.
Oke daar je hebt wel een punt, namelijk de w210, mooi model auto al zeg ik het zelf, maar roest inderdaad.
Waar ik deze station had gekocht had ook een w210 staan, met echte gaten in het voorspatbord, waar ze eigenlijk allemaal roesten.
In mijn ogen dan, spatbord kun je vervangen, zolang de vaste plaatdelen van een auto maar roest vrij is vind ik het best.
De 250TD is geen cdi motor, heb ik bewust voor gekozen, de cdi motoren willen veel problemen geven met de brandstofpomp.
En ja natuurlijk die 5 cilinder roffel :wub
Als ik terug ga na Benz is het sowieso een w124 model...Is toch wel wat degelijker, betrouwbaarder en mooier.
w210 is de opvolger van de w124, kwa roest moet je dan echt in het tijdperk blijven steken van de w124.
Voor mij is dit toch de auto.. :wub