nieuwe aanwinst...Camaro 5th generation

monzaruba

Post weleens wat
heb mezelf een nieuw speeltje gekocht... :thumb

foto41_zps9f3c6198.jpg

foto31_zpsb9bb51d5.jpg

foto22_zps7f687c98.jpg

foto2_zps6c47b39d.jpg

foto4_zps0bfe06fc.jpg

:jerry

Dacht dat het stuur van de insignia net wat anders was, iets schuiner vanuit het hart, maar kan het mis hebben

@dion87 wrote:Dacht dat het stuur van de insignia net wat anders was, iets schuiner vanuit het hart, maar kan het mis hebben

dat zou ook kunnen, dacht dat ze het zelfde waren.

Echt mooi! :wors Probeer mijn vrouw al een tijdje te overtuigen dat een camaro of nieuwere mustang net zo leuk is al een insignia turbo. Maar nee, ze wil opel blijven rijden.

stuur staat gedraaid...zal wel eens duidelijker foto maken... :thumb

zou best kunnen dat het hetzelfde stuur is, in mijn vrouw haar Chevy Sonic zit ook zo'n soort stuur...maar dan zonder die kopjes, en natuurlijk geen SS embleem...!

@astraTD wrote:Wat ligt daar voor in?

de bekende LS2 motor (small block) V8 van GM...met maarlieftst 426 pk...

deze motor moet de bijna 2 ton wegende Camaro in 5,2 seconden va 0 tot 100 km/u laten sprinten...met een 6-speed schakelbak.... :thumb

Very Nice, superbak!

waarom liggen die gekke papieren voetmatten erin? en dat gekke label aan de contactsleutel...

mischien toch een rental?

Echt vet! Ik heb dan misschien wel geen oprit, maar hij zou er ook bij mij mooi op staan ;) maar mijn nieuwe witte corsa komt ergens in maart king: congrats :thumb

Grt

Gave bakken zijn dat zeg!!! Heb er 2 jaar geleden in Florida eentje gehuurd voor 5 dagen, was de 6 cilinder versie. Reed echt top!!!

vandaag nog even wat foto's gemaakt... :thumb

omdat ik 'member of the month' ben gekozen, op het Camaro forum in Amerika...

:wub :wub :wub

Terug
Naar boven