Naafgat velg te groot

joop1970

Hoort bij de inboedel
Afgelopen vrijdag een stukje gereden om andere velgen voor mn corsa te halen.

Bekijk ik ze vandaag blijkt een of andere aap het naafgat uitgeschuurd te hebben. Zijn originele GM velgden dus hoort 56.6 te zijn, is nu ongeveer 58 oid.



Fotootje:





Wat is de beste oplossing?

1 Uit laten draaien tot een bekende diameter en dan naafringen erin?

2 weg pleuren

3 Schijt hebben en gewoon monteren, zijn toch conische bouten?



Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!
 
Dat doen de Vw-jongens veel...dan past een opel velg ook op een vw naafje....Doen ze veelal bij 16inch staal ;)



Kun je geen pasring krijgen in die maat?
 
Ik heb even lopen zoeken en het schijnt inderdaad vaker te gebeuren dat ze uitgedraaid worden en dan met centreerringen gemonteerd worden.



Zal het gat deze week even precies op laten meten, mn schuifmaatje pas er niet tussen, zal sowieso een kleine ring worden dan van 56.6 -> 58 mm



Weet een van jullie toevallig een adresje waar je het uit kan laten draaien (graag in de buurt van zoetermeer)?



bvd,
 
Terug
Naar boven