motor start plots niet meer

beste Leden ,

raar fenomeen gans de dag met de wagen weg geweest gestart stil gelegd , weer gestart , enz ,.... plots leg ik de wagen stil ik zie dat ik niet goe sta met de wagen wil weer starten en niks meer , motor draait rond maar wil gelijk niet aanslaan , meter van de diesel tekent nog bijna een halve tank aan . kan er me eventueel iemand daar aan helpen aub wat de fout oorzaak kan zijn , de wagen is een opel vectra van 2004 , diesel , 2000 cm² alvast dank

grtj patrick

update bij de vraag het lampje van het voorgloeien brand niet , zou het eventueel aan de gloei relais kunnen liggen en hoe meet je zo een relais eventueel uit ,

grtj patrick

Gloeilampje gaat bij deze buitentemperaturen niet meer aan.

Grotere kans dat de Retourleidingen lekken..

Willem

heb daar naar gekeken en deze zijn poer droog , vraagje : weet je eventueel waar ik de meet stiften an de ohm meter moet plaatsen voor te weten als er spanning naar de gloei kaarsen komt , grtj

daarpas auto laten uitlezen , en kwam foutcode P 1630 op kwamen me te vertellen dat het de dieselpomp is dat stuk is , zou dit te geloven zijn ??

grtj

enig idee wat dit gekost heeft ?

zitten met hetzelfde probleem.

onze astra, 10 jaar oud, 440.000km, staat wel in Fontainebleau in een Renault-Garage

hopen dat de garagahouder ons niet te veel gaat aanrekenen.

je mag toch rekenen +/- 2000 € voor de brandstofpomp dan is ze nog niet ingestoken hoor , is een dure grap ik heb me andere wagen gekocht

Terug
Naar boven