MANTALIEFHEBBERS GETROUWD

Manta liefhebbers stappen in het huwelijksbootje

vrijdag 21 september 2012 | 20:51 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 21 september 2012 | 20:53

APELDOORN - Pascal Modderkolk is een groot liefhebber van de Opel Manta.

Maar daarnaast houdt hij ontzettend veel van Linda Beekman.

Gisteren kwamen beiden samen. Pascal trad in het huwelijk met Linda, terwijl de trouwstoet onder meer uit vijftien oldtimer Manta's bestond.

Overigens is ook bruid Linda een liefhebber. Ze gaat geregeld met Pascal mee naar bijeenkomsten in binnen- en buitenland.

Zelf houdt de bruidegom drie klassieke Manta's rijdend en heeft hij een paar opknappers die zijn aandacht verdienen.

De bonte stoet auto's trok op het Marktplein veel bekijks, terwijl in het oude Raadhuis de huwelijksvoltrekking plaats had.

Het stel was, uiteraard, zelf ook met een Opel Manta naar het Raadhuisplein gekomen. foto Cees Baars

ST_19427947_194279_2528204a.JPG

Pascal en Linda zijn vrienden van mij en heb deze advertentie van de Stentorsite gehaald, want iemand van de krant heeft foto`s gemaakt en een klein interview gehouden afgelopen vrijdag...

Ik zal aan Pascal (AKA Blackmagic) en Linda doorgeven dat ze na dit Bruidsweekend ff op het forum moeten kijken naar jullie felicitaties :thumb

Iedereen in iedergeval bedankt voor de leuke reacties en ik zal ze alvast doorgeven... :wors

Terug
Naar boven